• ShamyAmy

positivt gravtest 5 dagar efter ägglossning

Jag hade ägglossning förra helgen, idag gjorde jag ett gravtest som jag köpt på testlagret, det kom upp ett väldigt svagt streck där teststrecket skulle vara efter ca 5 min, hur stor är sannolikheten att det verkligen är ett "riktigt" streck och inget "spökstreck"?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-27 22:53
    Jag försökte ta bild på det, det syntes knappt, bilder finns i mitt album under "starka bilder" för dom som vill se

• Svar på tråden positivt gravtest 5 dagar efter ägglossning
  • Pickeli

Hu rvet du att du hade ÄL?

Google it!
  • ShamyAmy

Genom flytningar, test och så får jag ont vid äggstockarna , för det behöver ju inget ägglossat men symtomen är solklara

• jensan1

Inte helt otroligt men väldigt ovanligt kanske. Minimum för det befruktade ägget att komma till livmodern är ju 3 dagar, sen om det fäster direkt så why not?
    Är du höghormonare på det eller har lyckats bli med tvillingar så kan det ju inte vara helt uteslutet.
    Håller tummarna!

• ShamyAmy

Ska testa igen med morgonurin:) Skulle vara underbart med tvillingar

• Maria1984

Jösses..positivt gravtest efter 5 dagar..ja det måste vara väldigt sällsynt..nästan så man själv vill testa..men då kanske man bara blir besviken om det visar negativt....

men lycka till!

• ShamyAmy

Tog ett nytt test idag som var helt blankt

• Maria1984

jag tog också ett grav test idag, knappt en vecka efter Äl, visade oxå ett litet sträck..men man vet ju inte om man inbilldar sig...hmmm

• barbarmama

jag har fortfarande synligt plus, har testat vid 3 olika tillfällen under dygnet, och det är lika synligt.

• Maria1984

bara att gratulera..själv vet jag inte vad jag ska tro..väntar nog en vecka innan jag testar igen

Svar på tråden positivt gravtest 5 dagar efter ägglossning