• bettyboopen

Herregud.... ett plus:-o:-D

Oj, oj, oj..... nu får äntligen jag oxå skriva här
    Trodde aldrig den dagen skulle komma, men här är den!!!!
    Vårt första ivf lyckades

Är idag på ruvardag 10, har alla möjliga symptom och kände mig rätt säker igår att vår lilla Sudd faktiskt valt att boa in sig hos mig..... så jag kunde inte vänta med att testa längre. Egentlig testdag är på fredag!
    Ägglossningssprutan ska ju vara ur kroppen då det är 14dagar sedan jag tog den så jag kände att jag vågade

Och ja, det blev ett PLUS Känns helt förvirrat och är så upprymd och lycklig...... vet att vissa tycker jag borde vänta till testdag och att det kan gå "illa" tills dess.
    Men jag har aldrig fått uppleva lyckan av att testa plus och nu när vårt första ivf lyckas kan jag bara inte hålla mig lugn eller tyst
    För jag är ju faktiskt gravid NU, vad som händer sedan kan man aldrig veta... vi tar en dag i taget och njuter av det här så länge det varar

• Svar på tråden Herregud.... ett plus:-o:-D
  • bettyboopen

Tack så jättemycket allihop återigen

lynet: mina symptom är många kommer här:

Svettas på natten - är varm överhuvudtaget, brukar vara en riktig fryslort men tycker jag nästan är som lite febrig!
    Molvärk från och till.
    Lätt illamående - särskilt morgon och kväll.
    Kissar mkt.
    Trött som en tok.
    Igår såg jag och sambon massor av nya blodådror på brösten, speciellt på det ena konstigt nog
    Brösten är "tunga" och hårda - samt ömmar massor, även bröstvårtorna är känsligare!
    Hungrig som en varg - eller om det är magkatarr..... kan inte säga, men det känns som hunger fast det sitter lixom i mellangärdet!!!
    Har haft halsbränna ett par gånger, vilket jag aldrig har annars...

Det som fick mig att bli "säker" var halsbrännan och ådrorna på brösten, samt att de vart så hårda! Om det skulle berott på hormonerna skulle det ju kommit innan, har haft dem i kroppen länge...... Sedan var det bara som en känsla som kom över mig igår att Sudden faktiskt hade valt att stanna

• Winnie

STORT GRATTIS gumman! Å vad glad jag blir! Vilken fin julklapp du fick nu, den bästa av dem alla... Många kramar!

• pelargonian

Massa grattis kramar!!!!!!!!!!!!!!!

• Johanna S

Grattis!!! Jag kände precis som du, var halt säker på att jag var gravid innan jag testade... det är en härlig känsla.
    Ha det jätte bra och lycka till!!

• Fommpen

Grattis! Underbart..
    Ska göra Äp på torsdag å jag blir verjkligen hoppfull när jag ser att man faktiskt kan lyckas på första försöket!

Lycka till!!

• jex

Ett jättegrattis från mej oxå!!!!

Svar på tråden Herregud.... ett plus:-o:-D