• lilla mej

pinsamma situationer :))) har kommer min

Ohhh jag sitter har och har sa trakigt pa jobbet sa kan ni inte beratta om era pinsamma situationer som ni har varit med om....det kan vara presis vad som helst...

jag var presis med om nagot sa pinsamt for nagra minuter sedan. Jag jobbar sjalv i en butik och det var valdigt lungt just nu sa jag tog en rast och kollade lite pa internet, hittad ett program som heter embarrassing bodies online. Vilket ar ett engelskt program dar folk kan prata live med lakare om olika kroppsliga problem de har och aven visar upp dem i webkamera.... detta var en kille som hade problem med vartor pa snoppen och visade hela harligheten i tvn....presis nar det kom en riktig narbild pa en vertig penis i bild, steg en gammal dam in i affaren och jag fick panik och tankte stanga ner skramen men istallet pausade jag bilden pa nagot satt, fast ljudet fortsatte.... sa det var en stor bild pa en vartig penis over hela skramen och folk som pratade om vartor och penisar i hogtalarna....dar stod damen och jag fattade att hon sett och hort allt innan jag till slut fick bort det.... men hehhe snacka om att forsoka latsas som inget och betajana den kunden.....men jag sitter fortfarande har och skrattar at hela situationen, hoppas tanten tyckte det var lite kul med......

nagon mer som har roliga historier som ni varit med om....? 

• Svar på tråden pinsamma situationer :))) har kommer min
  • Amazina

Ja hu...

Jag var på fest hos svärmor och svärfar när jag skulle gå på toa. Det ligger papper kvar i toan från personen innan men jag bryr mig inte om det utan sätter mig och kissar. När jag ska spola visar det sig att det är totalstopp och diverse läckerheter flyter omkring. Jag hade dock BARA KISSAT! Försöker desperat spola och peta med toaborsten utan effekt. Får till slut gå ut till svärföräldrarna som pysslar i köket och förlara att hehe, det är visst stopp i toan. Men jag loooovar att jag inte har använt för mycket papper osv. Varpå svärfar kontrar med JOHO, du är säkert precis som XX kompisar och spolar inte mellan torkningarna. Det MÅSTE man! Jag kände bara att det blev mer pinsamt att förklara att det inte var jag och var bara tyst. Jag  menar vem skulle ha trott mig... Svärfar gick i alla fall in på toan, spolade han med så att toan fylldes till bredden igen och började sedan mecka med en sån där sugpropp. Under tiden fick de andra av festens toabesökare tydligt informeras om att det nu var stopp i toan och man skulle vänta med sina behov.Det tog en evig tid innan han fick proppen löst och han fick gå in i omgångar i och med att vattnet skulle hinna rinna undan emellanåt. Jag ville bara lägga mig ner och dö.

• lilla mej
    Amazina skrev 2011-05-28 17:12:17 följande:
    Ja hu...

Jag var på fest hos svärmor och svärfar när jag skulle gå på toa. Det ligger papper kvar i toan från personen innan men jag bryr mig inte om det utan sätter mig och kissar. När jag ska spola visar det sig att det är totalstopp och diverse läckerheter flyter omkring. Jag hade dock BARA KISSAT! Försöker desperat spola och peta med toaborsten utan effekt. Får till slut gå ut till svärföräldrarna som pysslar i köket och förlara att hehe, det är visst stopp i toan. Men jag loooovar att jag inte har använt för mycket papper osv. Varpå svärfar kontrar med JOHO, du är säkert precis som XX kompisar och spolar inte mellan torkningarna. Det MÅSTE man! Jag kände bara att det blev mer pinsamt att förklara att det inte var jag och var bara tyst. Jag  menar vem skulle ha trott mig... Svärfar gick i alla fall in på toan, spolade han med så att toan fylldes till bredden igen och började sedan mecka med en sån där sugpropp. Under tiden fick de andra av festens toabesökare tydligt informeras om att det nu var stopp i toan och man skulle vänta med sina behov.Det tog en evig tid innan han fick proppen löst och han fick gå in i omgångar i och med att vattnet skulle hinna rinna undan emellanåt. Jag ville bara lägga mig ner och dö.
    haha ja toaletter kan stalla till det fint.....det hande mig pa jobbet ( igen) jag blockerade hela toletten och den svamade over, men det stannade inte bara pa toletten utan ran ut i HELA jakla affaren, och det var inte bara vatten kan jag lova.... fast jag hade inte ens gjort nr2, men forklara det for kunderna som fick sina skor drankta i skiten hehe.... tur att jag gar pa foraldraledighet nasta vecka sa jag inte staller till det mera:))
Svar på tråden pinsamma situationer :))) har kommer min