pinsamma situationer :))) har kommer min
Ohhh jag sitter har och har sa trakigt pa jobbet sa kan ni inte beratta om era pinsamma situationer som ni har varit med om....det kan vara presis vad som helst...
jag var presis med om nagot sa pinsamt for nagra minuter sedan. Jag jobbar sjalv i en butik och det var valdigt lungt just nu sa jag tog en rast och kollade lite pa internet, hittad ett program som heter embarrassing bodies online. Vilket ar ett engelskt program dar folk kan prata live med lakare om olika kroppsliga problem de har och aven visar upp dem i webkamera.... detta var en kille som hade problem med vartor pa snoppen och visade hela harligheten i tvn....presis nar det kom en riktig narbild pa en vertig penis i bild, steg en gammal dam in i affaren och jag fick panik och tankte stanga ner skramen men istallet pausade jag bilden pa nagot satt, fast ljudet fortsatte.... sa det var en stor bild pa en vartig penis over hela skramen och folk som pratade om vartor och penisar i hogtalarna....dar stod damen och jag fattade att hon sett och hort allt innan jag till slut fick bort det.... men hehhe snacka om att forsoka latsas som inget och betajana den kunden.....men jag sitter fortfarande har och skrattar at hela situationen, hoppas tanten tyckte det var lite kul med......
nagon mer som har roliga historier som ni varit med om....?