• My opinion

Snygg vägglampa efterlyses

Hej.

Håller på att inreda sonens rum. Har varit helt inställd på att ha en vägglampa i form av en sol från IKEA. När jag nu tittar på deras hemsida inser jag att minnet spelat mig ett spratt och att deras sollampa är för taket. Jag behöver nu en rolig, ganska stor, vägglampa (ska dölja några märken på väggen så vi slipper måla om hela väggen). De barnvägglampor vi hittar är ganska små (cars, disneyprinsessor och andra tv-relaterade motiv) och är i princip en vanlig lampa med en bild på.

Några tips på roliga lampor antingen att köpa eller göra själv efterlyses

• Svar på tråden Snygg vägglampa efterlyses
  • La Lola

Ikeas stjärnlampa då?
    Eller månen?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • My opinion

Tyvärr, stjärnlampan är blå och det är även väggen men i en nyans som inte går med IKEAs. Månen är lite för smal.

Kan man bygga om deras soltaklampa eller blir det farligt? Någon med el-behörighet?

• La Lola
    My opinion skrev 2011-05-28 18:14:07 följande:
    Tyvärr, stjärnlampan är blå och det är även väggen men i en nyans som inte går med IKEAs. Månen är lite för smal.
    Jaha...vad synd....
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • CLT

IKEAs vita "blom-lampa" kanske!? Den har vi, jättemysig!

• My opinion
    CLT skrev 2011-05-28 18:29:57 följande:
    IKEAs vita "blom-lampa" kanske!? Den har vi, jättemysig!
    Jag hittar bara en rosa blomlampa hos IKEA och den passar inte färgmässigt. Har du namnet på din vita lampa?
  • CLT
    My opinion skrev 2011-05-29 07:49:49 följande:
    Jag hittar bara en rosa blomlampa hos IKEA och den passar inte färgmässigt. Har du namnet på din vita lampa?
    Det är samma...den vita kanske har utgått?
  • johandra

Vi har satt barnens sol-lampa på väggen och det funkar alldeles ypperligt.... så vill du ha den, köp den

Mamma till världens finaste Ella 060309, Alice 071219 och Milla 100410
  • My opinion
    johandra skrev 2011-06-01 10:12:42 följande:
    Vi har satt barnens sol-lampa på väggen och det funkar alldeles ypperligt.... så vill du ha den, köp den
    Det gjorde vi också till slut. Blev hellyckat. Vår son fullständigt älskar den.

Tack för alla förslag
Svar på tråden Snygg vägglampa efterlyses