• Sashimi

Vid vilken ålder hade ert barn Libero 6 ?

Ja, som rubriken lyder, Vid vilken ålder hade ert barn Libero 6 ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-28 19:45
    Asså, när barnet gick över till Libero 6 från att ha haft 5:an..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-28 20:07
    Sorry! Jag trodde barnen gick över tidigare till 6:orna, därav de konstiga alternativen!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vid vilken ålder hade ert barn Libero 6 ?
  • Vickan I

Sonen strax 2½ år har 6 nu?

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • fru edinge

Oj, vet att vi har haft nr 6 länge då den har så bred vikt marginell, 3 1/2 åringen har den på natten ff och kommer viktmäsdigt att kunna ha ett tag till..medans vår 18 månaders är mellan 5-6 just nu..

• Makka Pakka

2 år.. nu är han snart 3 och gått över till 7:an.

♥♥♥ Pojke 080626 ♥♥♥ BF 110605 ♥♥♥
  • Sashimi

Oj.. Haha! Jag trodde de gick över till 6:an tidigare än 2 år.. Sån koll har jag!
    Nåväl, då håller 5:orna länge m.a.o....

• Armani

Vid ca 2½ års ålder. Hon kan viktmässigt fortfarande ha nr 5, men 6an sitter bättre ser det ut som.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥Alicia 081015 & Noel 100503♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • icelolly

Men storlek 6 är ju från 12-13 kg... Vi har precis bytt från 5 till 6, sonen är drygt 2,5 år så jag skulle röstat 30 månader men det fanns ju inte, och min son är ändå knubbig och har alltid vägt lite över medel.

• Sashimi

Min dotter har alltid varit knubbig och vägde 10,5 kg redan vid 8 månader, men vägde fortfarande 10,5 kg vid 9-månaders kontrollen så det kanske planar ut.. Vad bra, då kan jag hamstra 5:or!

• Lippans

Kan ju inte rösta då mitt alternativ inte finns. Min dotter hade dem då hon var 3  1/5 år. Sttrax efter slutade hon med dem. Men 16 månader? 

Svar på tråden Vid vilken ålder hade ert barn Libero 6 ?