• blivande fsk lärare

spotify offlinelåtar till iphone??

Jag blir galen, hur får man spellistorna offline så de funkar i mob??

• Svar på tråden spotify offlinelåtar till iphone??
  • Jessa med 3

Har du premium så loggar du in via appen och markerar sedan vilka låtar/spellistor du vill ha offline.

• blivande fsk lärare

jag har bara en spellista och överallt där man kan välja offline har jag gjort det men de funkar inte iaf... jag har hållit på och försökt massa sen i fredags, så nu börjar jag på riktigt bli galen...

• blivande fsk lärare

ingen mer som det inte funkat för men som kommit på hur man gör. jag ska tillägga att jag inte har trådlöst internet hemma om det är skulle göra saken bättre eller sämre, vad vet jag??!!

• inze
    blivande fsk lärare skrev 2011-05-29 12:11:15 följande:
    ingen mer som det inte funkat för men som kommit på hur man gör. jag ska tillägga att jag inte har trådlöst internet hemma om det är skulle göra saken bättre eller sämre, vad vet jag??!!
    Det kan ha med saken att göra. Kolla inställningarna i appen för det kan vara inställt så. Gå in under settings och se vad som är markerat. Sync over WiFi är den rekommenderade inställningen så kanske den är förvald. Testa att markera Sync over 3G istället och se om det fungerar då.
  • blivande fsk lärare

ja tror att det är problemet att det är för långsamt internet, har beställt ett trådlöst nu så vi får se om det funkar då..

• inze
    blivande fsk lärare skrev 2011-05-29 14:07:02 följande:
    ja tror att det är problemet att det är för långsamt internet, har beställt ett trådlöst nu så vi får se om det funkar då..
    Vad menar du med att du har för långsamt internet? Menar du den surfhastighet du har till din telefon?  Och har du internet hemma räcker det ju med att skaffa en trådlös router om du vill ha trådlöst.

Har du möjlighet att testa att synka dina spellistor nån annanstans där det finns trådlöst kan du ju även göra det.
  • blivande fsk lärare

ja nu har jag lugnat ner mej lite. nästa vecka kommer vi ha trådlöst internet och jag hoppas prpblemet är löst då...

ja kom på att jag kanske kan synka på jobbet där det är trådlöst, om jag loggar in med mina uppgifter på spotify så kommer mina listor alltså upp på den datorn oxå??!!

fan vad seg i huvudet man är i bland....

• inze
    blivande fsk lärare skrev 2011-05-29 20:35:08 följande:

ja nu har jag lugnat ner mej lite. nästa vecka kommer vi ha trådlöst internet och jag hoppas prpblemet är löst då...

ja kom på att jag kanske kan synka på jobbet där det är trådlöst, om jag loggar in med mina uppgifter på spotify så kommer mina listor alltså upp på den datorn oxå??!!

fan vad seg i huvudet man är i bland....

Men är det inte på telefonen du vill ha låtarna? Det är ju på den du måste synka listorna så du kan lyssna offline.
  • Laura03

Har man låtarna offline behöver man ju inget internet för att lyssna på dem.

• BeaBee

För att kunna lyssna offline på mobilen så måste du synka dom på mobilen. Antingen via 3G eller om du kopplar upp mobilen via wifi. Du kan alltså inte synka låtarna på datorn och sedan ha dom offline på mobilen.

• Filemon Syklon
    blivande fsk lärare skrev 2011-05-29 20:35:08 följande:
    Du har samma spellistor tillgängliga på alla datorer/enheter som du loggar in med ditt Spotify-konto på men som flera redan har sagt, vilka som är offline är individuellt för varje dator/enhet.
    God's away on business
Svar på tråden spotify offlinelåtar till iphone??