spotify offlinelåtar till iphone??
Jag blir galen, hur får man spellistorna offline så de funkar i mob??
Jag blir galen, hur får man spellistorna offline så de funkar i mob??
ingen?
Har du premium så loggar du in via appen och markerar sedan vilka låtar/spellistor du vill ha offline.
jag har bara en spellista och överallt där man kan välja offline har jag gjort det men de funkar inte iaf... jag har hållit på och försökt massa sen i fredags, så nu börjar jag på riktigt bli galen...
ingen mer som det inte funkat för men som kommit på hur man gör. jag ska tillägga att jag inte har trådlöst internet hemma om det är skulle göra saken bättre eller sämre, vad vet jag??!!
ja tror att det är problemet att det är för långsamt internet, har beställt ett trådlöst nu så vi får se om det funkar då..
ja nu har jag lugnat ner mej lite. nästa vecka kommer vi ha trådlöst internet och jag hoppas prpblemet är löst då...
ja kom på att jag kanske kan synka på jobbet där det är trådlöst, om jag loggar in med mina uppgifter på spotify så kommer mina listor alltså upp på den datorn oxå??!!
fan vad seg i huvudet man är i bland....
ja nu har jag lugnat ner mej lite. nästa vecka kommer vi ha trådlöst internet och jag hoppas prpblemet är löst då...
ja kom på att jag kanske kan synka på jobbet där det är trådlöst, om jag loggar in med mina uppgifter på spotify så kommer mina listor alltså upp på den datorn oxå??!!
fan vad seg i huvudet man är i bland....
Har man låtarna offline behöver man ju inget internet för att lyssna på dem.
För att kunna lyssna offline på mobilen så måste du synka dom på mobilen. Antingen via 3G eller om du kopplar upp mobilen via wifi. Du kan alltså inte synka låtarna på datorn och sedan ha dom offline på mobilen.