problem med min son
jag vet inte om ni är rätt
jag har ett problem med min älste son som bor med en sambo.
hon har alltid pratat ner mig å min son har inte försvarat mig.
nu har jag blivit farfar
jag gick isär 2006 å det var en långdragen skiljsmässa . där jag fick ta mycket skit ifrån mitt x samt från hennes kille den nya. han skrev brev till mina släktingar å förklarade vilken skit hög jag var.å det har alla pratat om
jag vet att mitt x har pratat mycket skit om mig till dem å alla andra på den sidan.
nu hade min son dop å alla på hennes sida var bjudna men bara jag å mina föräldrar .
min mor å far frågade villka som var bjudna men det kunde han inte med att säga han eller hans sambo..
i veckan frågade jag varför då svarade han att han aldrig blivit bjuden av dem sedan vi gick isär 2006 - vilket jag sa var lögn å jag vet detta med. i kväll ringde min bror till honom å försökte tala med honom. det gick inget bra han förnekade att han blivit bjuden å skulle ha datum han svor å sa fula ord till min bror. han har blivit bjuden personligen ansikte mot ansikte men inte kommit eller ringt å hört av sig. det har lagats mat å dukats fram men ingen har kommit fast han sa det.
detta tär så otroligt mycket på mig
vad gör jag/vi för fel ?
jag har aldrig talat illa om mitt x till någon av dem jag har två barn varav en fortfarande bor hos mig. jag mistänker att han får ta mycket stryk från sin bror i ord men säger inget till mig jag lider med honom oxå .