Han kallade sig pappa efter två dagar, helt förtvivlad!
Jag träffade en kille, en väldigt kort tid, Men de kändes rätt. Melwin gillade honom och ja han gillade honom. De kändes helt rätt, så han och jag blev vi, Allt gick så himla fort och efter varit tillsammans i två dagar kallar han sig själv för pappa, till min snart nio månader son! Ja blev ledsen, även fast min son inte har någon kontakt med sin pappa så kan han inte klampa in sådär och kalla sig pappa på en sådan kort tid. Och de är ju något han ska ta med mig först, att han sedan säger att hans pappa har börjat kalla sig för farfar. Ja blev ännu mer ledsen, varför kalla sig farfar när han inte ens har träffat varken mig eller min son?.
Blir man pappa och farfar helt plötsligt bara för att man träffat en tjej som har barn?. Är fadersgrejen något som ingår i själva förhållandet då eller?. Jag blir så arg, jag TYCKTE om honom så himla mycket. Vad ska ja göra?.. det låter säkert som en liten grej för er, men för mig va de hemskt! att någon såpass "okänd" kallas sig pappa till min son efter 48 timmar! Helt jävla sjukt