• SilverEmma

Looma Sino?

Jag har en bärsjal som jag ska sälja, men är inte säker på vad det är för sjal...har ingen jättekoll på sånt. Efter lite googling så hittar jag Looma iallafall, vilket det står på märket på sjalen och på den lilla väskan som hör till. Hur många olika modeller har Looma? Hittar bara Sino och Ringo, och det är ju ingen ringsjal jag har. Visst måste det vara en Sino då?

Någon som kan hjälpa mig?

(jo, jag har en bild men det funkar av någon anledning inte att ladda upp nu)

Fanny och Elliot...mina tjejer!
  • Svar på tråden Looma Sino?
  • Trolovade

Ser ut som sinon jag hade, så skulle tippa på det

• SilverEmma

Vad bra! Tack! Kan ju bli tokigt om jag skriver i annonsen att det är en sino och sen blir uppläxad av någon som vill ha den att det minsann är något annat.

Vet du hur många varianter Looma har? Hittar som sagt bara två.

• Trolovade

Tror också bara dom har två, en knytis och en ringsjal, om jag inte missminner mig. Jag och min sino vart aldrigt riktigt vänner så den såldes snabbt

• SilverEmma

Min användes ganska mycket med första barnet, men tvåan var inte så förtjust i den...så den har legat i garderoben ett år nu. Dags att göra sig av med den.

Fanny och Elliot...mina tjejer! <3
  • vargaa

Japp, det där är med stor säkerhet en Sino. :) Det är en tunn trikåsjal som är ganska elastisk och mjuk. Jag har en själv som jag använt en del. Tyckte den var bra. :)

Mamma till Elise - www.vargaaa.blogspot.com
Svar på tråden Looma Sino?