• Babys

Spolning, barnlös, ingen mens, *testbild*.... vad är detta???!

Någon som har upplevt att mensen blev sen efter en spolning?? om någon av er har gjort det, gjorde det ju tidigt i cyckeln och det var ingen passage så har fått remiss till ivf... har normalt mens på dag 28-30 nu är jag på dag 35 GAAAAHHHH.... jaja remissen för IVF är skickad.... det är det största lättnaden...

Nu saknar jag bara min mens som brukar komma som en klocka... har aldrig gått över tiden så här mycket och jaa jag har gjort 4 gravtest bara för att vara på säkrasidan på dag 32 sen har jag ej tagit fler... ett såg ut så här (se nedan, apotekets egna) men det är ju det vanliga med alla jävla skit test dom säljer som lurar folk att tro dom är gravida *arg* och de andra var så negativa det kan bli.... (1st CB, 2 st RFSU) gravid kan jag inte vara med mina små procent chanser att bli det... så börjar bli lite orolig.... kan det ha något med spolningen att göra???

• Svar på tråden Spolning, barnlös, ingen mens, *testbild*.... vad är detta???!
  • Philippa

Det ser då ut som ett plus iallafall... vänta någon dag och ta ett nytt CB digital.....

• Babys

ja jag vet.. men har så fruktansvärt dåliga erfarenheter av falska plus och med tanke på min infertilitet så är jag ännu mer skeptisk.... funderar på om det kan ha blivit något fel när jag spolade äggledaren jag har kvar....

Livet är bra lustigt med tanke på att detta är första gången i mitt liv jag har genomgått en menscyckel och faktiskt vet ATT jag INTE kan bli gravid... och kroppen gör så här haha

• Philippa

Ring kliniken där du gjorde spolningen och fråga dom om kroppen kan reagera så här.....

Håller tummarna för dig!

• Babys

Tack! :D Ska nog göra det... är väl bäst att kolla....

Ingen annan????

• Solan Gundersen

Men man har ju lättare att bli gravid direkt efter en spolning! Det sa iaf min läkare.

• Babys

Jo jag har hört det jag också, men det ska ju inte gälla mig som inte har någon passage, om nu inte ett mirakel har skett...

Svar på tråden Spolning, barnlös, ingen mens, *testbild*.... vad är detta???!