Inlägg från: Love family |Visa alla inlägg
  • Love family

Vem är bäst här på FL att gissa vilket namn jag tänker på?

Här skriver jag  första och sista bokstaven i ett namn där imellan gör jag * så ni vet hur många bokstäver det finns i namnet. Vem får flest rätt av er här på FL?
    En ledtråd....för er som känner mig lite eller sett mig i trådar så har det rätta namnet i varje fråga någon betydelse för mig.

Lycka till!!!

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Vem är bäst här på FL att gissa vilket namn jag tänker på?
  • Love family
    Inima skrev 2011-05-30 19:00:20 följande:

Ditt bästa resultat är 7 rätt av 8 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 4 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 5 rätt.

Gissade fel på A***n

ojojoj känner du mig? Flört är riktigt impad
  • Love family
    Inima skrev 2011-05-30 19:12:03 följande:
    Haha det var lite kul, känner igen ditt nick som bara den... Mailade inte vi privat innan?
    Det kanske vi har gjort, du måste ha bytt nick? för i min adressbok är det många som bara försvunnit så jag har inga kvar i stort sätt :(
  • Love family
    virre85 skrev 2011-05-30 19:02:40 följande:
    1 rätt haha
    kul att se...men ett rätt är riktigt bra ändå om du inte "känner" eller sett mig så mycket. Vilken hade du rätt på? *nyfiken*
  • Love family
    Inima skrev 2011-05-30 19:18:57 följande:
    Jag har hetat Sommaren2006, Isanje, Fragile Angel och Alla bra nick är upptagna
    Isanje hade jag i min adressbok...så vi har babblat en del och jag har undrat vart du tagit vägen..kul att se dig här igen. startade en quiz och så dykte du upp..Glad
  • Love family
    Inima skrev 2011-05-30 19:24:41 följande:
    Isanje var det säkert ja, minns dig också

Spännade att se dig igen, hur mås det?
    Jo det är ok, men hänt en hel del på sistone tyvärr, men hur har du det då med livet?
  • Love family
    Perly skrev 2011-05-30 19:35:28 följande:
    Hehe, hade blivit 7 om jag inte läste fel Tungan ute reflekterade först efteråt stavningarna "Blanca-Bianca" Obestämd Tungan ute
    men då hade du ju nästan 7 rätt....cooltFlört
  • Love family
    JosephineJ skrev 2011-05-30 19:51:35 följande:
    4 rätt :)
    alltså ni är ju duktiga. namnen har ju verkligen en speciell betydelse för mig....så antingen är ni riktigt bra på att gissa eller så är jag en "kändis" här utan att veta om det haha.

Om man har rätt på ummer 5 tex , den är svår....
    alla dessa namn har en koppling till mig eller en betydelse för mig på ett eller anat sätt och dom flesta finns på riktigt eller har funnits men lämnat jorden unga.
  • Love family
    virre85 skrev 2011-05-30 21:53:09 följande:
    namnet på S
    där ser man, det var nog de sista jag tänkte på att du hade rätt på.....den var ju inte lättSolig
  • Love family
    Faile skrev 2011-05-30 22:30:37 följande:
    Men gah, stryka medium som framtida jobb ska det vara.
    haha...eller kanske det är en början till att utveckal den sidan av dig..så ser vi på det tycker jagFlört
  • Love family
    storasyster89 skrev 2011-05-31 10:35:29 följande:
    Haha 6 av 8, jag är visst bra på att gissa ;)
    eller så känner du mig utan att veta det....verkligen impadSolig
  • Love family
    IsDimma skrev 2011-06-11 15:33:05 följande:
    Hade rätt på Egon. Det här var inte min starka sida uppenbarligen
    Tungan ute haha 1 rätt är ju alltid nåt
Svar på tråden Vem är bäst här på FL att gissa vilket namn jag tänker på?