Skötväskan från IKEA?
Jag köpte (dumt nog!) lite impulsivt skötväskan från IKEA när vi var där senast i stället för Stadium som jag tänkt (dock har den jag tänkte köpa ändå utgått där också...) för min mamma tyckte den verkade jättebra med inbygd skötbädd för att dom hade det osvosv. Och ja, själva upplägget att det är en skötbädd är ju riktigt smart i sig men mindre bra att man inte får plats med nå prylar i den förutom i små fack! Så nu undrar jag om någon har någon erfarenhet av väskan?? ://
Hoppas att jag kommer tycka den är okej ändå. Är jag borta en hel dag eller längre nånstans tar jag ju med en annan väska med grejer i under vagnen men tänker mer om man ska iväg några timmar eller en halv dag. Hur gör ni för att få plats med blöjor, tvättlappar osv? Får ju inte ner förpackningen med våtservetter där kan jag ju säga direkt.
Så behöver höra erfarenheter, bra som dåliga. Känns ju surt att sälja o förlora pengar på den också men är det ingen som är nöjd med den känns det som att jag lika gärna kan köpa någon annan!