• Snabeldrake

varning för posten !!!!!!!!! de lurar kunder.

Har också haft paket som "kommit bort" eller "fastnat på sorteringscentral"... Flera gånger. Dock har företaget jag beställt ifrån skickat ut samma varor igen utan kostnad men tycker ändå det är konstigt att det bara "fastnar". Någon, någon gång, någonstans måste ju se ett väldigt malplacerat paket som ligger och bara dräller. Om inte någon tagit det förstås, till sig själv.

• Snabeldrake
    Birdie skrev 2011-07-05 17:23:29 följande:
    Det roligaste är ju när man får hem ett brev som är uppslitet, innehållet urtaget och de levererar de tomma sönderslitna kuvärtet i en påse...vad ska jag med den till liksom
    Haha precis, ska man öppna så kan man ju göra det diskret Skrattande
  • Snabeldrake

Nej, jag drar inte alla över samma kam, berättar bara mina erfarenheter. Sen om du tar det som påhopp emot just dig, det kan inte jag svara för.

• Snabeldrake
    MåsteHittaPåNågot skrev 2011-07-05 17:44:23 följande:
    Det handlar inte om att någon har öppnat det, det har gått sönder på vägen. Är det någon som öppnar något så lär inte det komma fram till kunden.
    Jaha ok, då missuppfattade jag det.
  • Snabeldrake
    s54238 skrev 2011-07-05 17:38:14 följande:
    Min komentar var överhuvudtaget inte riktad till dig de va till alla här så på står att brevbärare snor, men du tog åt dig.
    Jag skrev aldrig att jag tog åt mig personligen av att du kallade alla i tråden dumma i huvudet.
Svar på tråden varning för posten !!!!!!!!! de lurar kunder.