varning för posten !!!!!!!!! de lurar kunder.
Vi hade under en period stora problem med posten. Skitjobbigt när paket inte kom fram som de skulle. Slutade med att jag var tvungen att skriva på tradera att alla köpare skulle ta med kollinummer pga postens strul. Strulet höll i sig i ca 6 månader och slutade sen lika plötsligt.
Men avier kommer fortfarande inte fram. Fick vänta 1 vecka extra på mitt körkort eftersom den första avin aldrig kom. Fick sen en arg påminnelse. Så ser det ofta ut. Och sen delas ibland små paket ut och ibland inte. Även såklart klassikern med att mottagaren inte är hemma fast man är hemma. Antar att det är jobbigt att kliva ur bilen och gå de ca 50 meter som krävs för att komma fram till huset. Går snabbare att slänga en avi i postlådan vid vägen.
Men tummen upp för leverans med lastbilen, det fungerar utmärkt. Fick min lastpall utan problem. De ringde innan och kollade när jag skulle vara hemma och kom sen på utsatt tid och ringde på dörren. Dock såg det lite trångt ut med en jättestor lastbil på vår lilla gata.