Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Barn i bara märkeskläder, pop, Villervalla osv

Jag har en förkärlek för pop, visste inte att det var ett lite "finare"  märke innan jag fick sonen. När han föddes fick han flera fina set från pop som jag verkligen gillar. Fina klara färger, håller bra i tvätten osv.

På föräldragruppen diskuterades barnkläder flitigt och de flesta ansåg att det var skryt att klä sina spädbarn i så pass dyra kläder. La mig aldrig i diskutionen...

Vad anser ni om föräldrar som bara klär sina barn i lite dyrare märkeskläder så som Polarn o Pyret, Villervalla och liknande?

• Svar på tråden Barn i bara märkeskläder, pop, Villervalla osv
  • Anonym (?)

Jag köper jättemycket från Lindex också. HM har vi tyvärr inte här annars hade jag säker handlat där också =)

Så ni inte tror jag bara handlar från tex pop ;)

• Anonym (?)
    VeraVera skrev 2011-05-31 13:52:58 följande:
    ne kan kanske bli lite väl randigt då
    Nu tror jag faktiskt inte han har ett enda randligt plagg från pop då, men men Flört
    Dom tycker jag faktiskt är rätt tråkiga Cool
  • Anonym (?)

Vad gäller kvalité så tror jag inte det spelar så stor roll på så pass små barn. Nu köper jag bara det jag tycker är fint och tyvärr eller vad jag ska säga så verkar jag dras mot just pops plagg Flört som jag kan tycka är lite dyra jämfört med ex Lindex.

Men kan tänka mig att när det börjar gälla vinterkläder så kan jag shoppa lös med gott samvete för att det är plagg som ska användas mycket och behöver god kvalité? Och nu säger jag inte att det inte finns andra märken som håller bra för det gör det med säkerhet Skrattande

• Anonym (?)

Uppenbarligen finns det ju folk som diskuterar vilka kläder andra sätter på sina barn, är det vanligt eller har jag hamnat i en udda föräldragrupp kanske? Tungan ute

Oj jo, lite dyrt tycker jag allt att tex pop är. Jämförelsevis med Lindex, HM osv...

Svar på tråden Barn i bara märkeskläder, pop, Villervalla osv