• kmp

Barn i bara märkeskläder, pop, Villervalla osv

071001 skrev 2011-05-31 13:55:12 följande:

Jag tycker att tex Pop har rätt fula kläder och således tycker jag inte att de är prisvärda alls. Handlar ingenting där. Däremot har dottern fått Pop i present nån gång och då använder vi de plaggen.

Håller med! Allt ser likadant ut hos PoP.

Själv lägger jag gärna ner pengar på kläder de skall ha en säsong, tex overall och vinterskor, men när det kommer till annat....nää.
    Är likadan när det gäller mig själv. Jag har hellre fem olika tröjor att variera mellan än en svindyr.
  • kmp
    Anonym skrev 2011-05-31 16:45:31 följande:

På vilket sätt ser allt likadant ut på PO.P, har du tittat bortom de randiga kläderna

Sist jag var på PO.P fanns det rätt mycke att välja på i både olika material, modeller, färger o mönster

Jag uttryckte mig kanske lite fel....
    Jag menar att PoP har en speciell sorts stil på sina kläder. Jag anser att oavsett vilket mönster plagget har (och de flesta mönster på PoP tycker jag inte är snygga) så syns det att plagget är från PoP.

Precis som med vissa artister, t ex Tina Turner. Oavsett vilken typ av låt hon sjunger hör man att det är hon. Och gillar man inte hennes röst, gillar man oftast inte mycket av det hon gör....
Svar på tråden Barn i bara märkeskläder, pop, Villervalla osv