• SOL10

Barn i bara märkeskläder, pop, Villervalla osv

Menar du att POP är dyra??? Och inte är det märkeskläder heller.. bra bas o dagisplagg. Fläckar försvinner med vanish!

Enensammamma skrev 2011-05-31 19:00:36 följande:

Jo du dyra är dom allt.

Jag lägger mig inte i det men tycker det känns onödigt eftersom fläckar på så dyra kläder känns otroligt oekonomiskt

• SOL10

Äh, jämför med märkesplagg istället. På maxi hittar du kanske ännu billigare, men det innebär inte att POP är dyrt!

Enensammamma skrev 2011-05-31 19:08:27 följande:

Vanish är bra men det tar inte allt. Beror på hur ofta du kan tvätta och om kläderna får ligga länge med fläckarna

Kolla länkarna och jämför pris tack

www.polarnopyret.se/sv/Admin-Pages/Enova/Prod...

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=136...

• SOL10
    Sant, jag lägger väldigt mycket på det. Tycker det är kul!
    Mollz skrev 2011-05-31 19:12:49 följande:
    Huruvida man anser att pop är dyrt beror nog på vilka pengar man har att röra sig mig och vad man brukar lägga på barnkläder.. Jag tycker det är varken dyrt eller billigt.
    .
  • SOL10

Ok, då vet jag det:) Köper mkt märkesplagg o i jmf med det så tycker jag inte 250 spänn är dyrt.

Enensammamma skrev 2011-05-31 19:15:06 följande:

man lever i en fantasivärld om man inte anser att 250 spänn för en t-shirt till ett BARN är dyrt. Eller så förstår man inte värdet av pengar. En Molo tröja för 250 spänn är också sjukt dyrt eller en klänning för 499.

Dock har min dotter både molo, småfolk och pop. Jag köper det jag tycker är fint men dyrt, det är det

• SOL10

Jag kommer aldrig att fatta hur POP kan vara skrytigt....

MammaG skrev 2011-05-31 19:22:54 följande:
    Köpte en del på P.o.P tidigare, men tycker på det hela taget att deras kollektion är väldigt tråkig. Hittar regelbundet betydligt finare kläder till bättre priser på både H&M och Lindex. Det man väl kan tycka är onödigt med att köpa dyra kläder til spädbarn är att de växer ur dem på nolltid. Jag tycker också att de vanliga kedjorna (de jag redan nämnt) i 9 fall av tio också håller väldigt hög kvalitet på sina kläder, har inga därifrån sokm blivit urtvättade eller fula.
    Och ja, köper man kläder i huvudsak för märkets skull, (eller avstår av samma anledning) då handlar det nog mycket om skryt och snobberi
Svar på tråden Barn i bara märkeskläder, pop, Villervalla osv