Inlägg från: Sum quod sum |Visa alla inlägg
  • Sum quod sum

Vilka kläder anser du är märkeskläder för barn?

Nicke Nyfiken skrev 2011-06-01 11:24:12 följande:
    Märkeskläder för mig är de klassiska Burberry, Ralph Lauren, Dior, Armani, Moncler, sen finns det ju tex Finger in the nose, GANT, Boomerang.
    Tycker inte att tex PoP, Molo, Katvig, Me and I osv kan räknas till märkeskläder, de är ju lite mer vardagskläder även om de ligger lite högre i pris än de stora kedjorna.
    Det tycker jag med.
  • Sum quod sum
    varfördåför skrev 2011-06-01 11:30:47 följande:
    Gant; Ralph Lauren, Dior, Armani är ju inte märkeskläder FÖR BARN.. de är mäsrkeskläder som också gör kläder till barn, men inte märkeskläder för barn egentligen.
    Om de har barn kläder så är det även för barn. Vad är barn märkeskläder för dig?

• Sum quod sum
    varfördåför skrev 2011-06-01 11:37:02 följande:
    sådana märken som är riktade till barn, tex idat, kattvig, meandi, dada osv. dessa kläder har ofta också några vuxenplagg men dem räknar jag inte som märkeskläder för vuxna, där räknar jag de märken jag nämnde i förra inlägget. Jag anser att det är skillnad på märkeskläder och märkeskläder TILL BARN.
    Jag ser ingen skillnad på det så därför har jag aldrig tänkt på dem som det. Utan mer som dyrare vardagskläder.
  • Sum quod sum
    Liten men naggande skrev 2011-06-01 11:47:05 följande:
    eh...de har ju egna barnkollektioner så varför skulle de inte vara märkeskläder för barn?
    Jag undrade lite det med,det måste vara att de först var etablerade för vuxna eller något år det hållet.
Svar på tråden Vilka kläder anser du är märkeskläder för barn?