• Anonym

Vilka kläder anser du är märkeskläder för barn?

Didriksson
    Reima
    Icebjörn

• Anonym

burberry
    småfolk
    ralph lauren
    busiga barn
    geggamojja

• Anonym

men självklart är POP märkeskläder. Många skulle aldrig ha råd att köpa dessa kläder till sitt barn. Att kalla POP dagis/vardags kläder var det värsta snobberi jag hört!

• Anonym

Vanligt och vanligt. Finns massor som inte har råd för det. Förstår du vilket påhopp du gör på alla stackarssjukskrivna, ensamstående, arbetslösa som kämpar för att barnen ska vara hela och rena och får höra att svindyra pop inte ens är fint. Skäms!

• Anonym
    varfördåför skrev 2011-05-31 22:23:21 följande:
    det är din tolkning av saken. jag gråter inte för att jag inte har råd med pop, om du gör det så bör du fundera på vad du värdesätter i livet.

mina barn är garanterat hela och rena trotts att vi inte handlar pop.
    ja men de anser att alla har råd med pop då det tydligen är vardagskläder/dagiskläder. Det är ett stort hån och kränkande mot oss fattiga föräldrar.
  • Anonym

Hur är man skapt egentligen om man tänker på att man måste ha speciella märken på kläder? Det fattar inte jag. Hur ser man på livet då egentligen?

• Anonym
    varfördåför skrev 2011-06-01 10:56:56 följande:
    på samma sätt som om man vill ha ett specielt märke på pastan, på kaffet, på bilen, på datorn på... allt... alla gillar och värderar olika, vissa tycker att det är viktigt med "bra" kläder, varför är det konstigt?
    Bra kläder är kläder som håller och behöver inte vara ett speciellt märke. Fattar faktiskt inte att man måste ha speciella märken på pasta, kaffe, datorer o bilar heller. Det är verkligen snett fördelat med mänskliga rättigheter här i världen.
  • Anonym
    varfördåför skrev 2011-06-01 11:10:03 följande:
    de som köper pop tycker ju såklart att de är bra kavlite på dem. jag tycker att meandi är bäst och köper i  prinsip bara deras kläder, dom kasnke är dyrare än hm i inköp men då håller de åandrasidan i flera år genfört med några månader. Kag köper felix istället för kavli, inte för att märket är större utan för att produkten är bättre.

Vad är snett? självklart är det snett att vissa har allt och andra inget, men jag kommer att utnyttja min möjlighet att välja bra saker så länge jag har den möjligheten.
    Växer dina barn aldrig så de kan ha kläderna i flera år?
  • Anonym
    varfördåför skrev 2011-06-01 11:15:54 följande:
    jag har fyra barn så jag ahr användnig för dem i flera år.

dessutom har de fina uppvik som gör att man kan ha kläderna längre också..
    Vad är uppvik?
  • Anonym

Märkeskläder för mig är typ Gant; Ralph Lauren, Burberry och liknande och personeligen tilltalar den sortens kläder inte mig alls.  jag skulle aldrig klä mina barn i sånt. De går istället klädda i tex Småfolk, Molo, Plastisock, Blingo, Me&I och katvig och även lite från Lindex . Ytterkläder kör vi Pop, Isbjörn, 8848, Everest, reima och Didrikssons.
    Jag är intresserad av kläder och älskar att shoppa, men köper aldrig något till fullpris, jag köper när det är halva reapriset. jag ahr fyra barn som ärver av varann också.

• Anonym

Jag tycker att Ralf Lauren, Burberry och såna märken är märkeskläder.

Villervalla, POP och liknande är enligt mig dyrare barnkläder men inte märkeskläder.

• Anonym

armani baby
    baby dior
    calvin klein
    burberry

men har väldigt svårt att hitta sidor som säljer.

nån som har nått tips??

Svar på tråden Vilka kläder anser du är märkeskläder för barn?