Miss Obsessive skrev 2011-06-01 00:00:54 följande:
Enkla vardagskläder? Möjligtvis om du tjänar bra, för billiga är de verkligen inte. Jag handlar själv på polarn ibland, men två plagg för 420:- (som det kostade sist jag handlade där) är fasen ocker och inget annat. Så extremt bra kvalité har de inte på sina kläder att de kan rättfärdiga sin prissättning heller. Name it däremot, som några nämnt, har riktigt bra kvalitet som håller bra tvätt efter tvätt och de har betydligt humanare priser.
varfördåför skrev 2011-05-31 20:19:17 följande:
handlar väl inte bara om pris.. pop har blivit så passa "vanligt"..
Pop har blivit vanligt för att folk är köpkåta. Jag är inte bättre själv, men jag är också medveten om att pops kläder inte är för alla, eftersom de ÄR dyra
.
det förstår jag också, jag handlar inte pop då de inte alls väger upp priserna med kvallite. Om allt som kräv är att kläderna skall vara dyra så räknar jag pop, om vi skall räkna kvallitet så räknar jag friends (coops eget märke tror jag?) miljömärkta, billiga, mjuka och bra kvalla
PoP har fina kläder ibland, jag handlade där i vintras, men jag blev besviken, tyvärr. Jag ahr gått hemma i tre år, jag har inga pengar så jag vill hakläder som håller, pop gör inte det. Varför köpa dyrt bara för att vara märkvärdig då man kan köpa dyrt och få kvallite, eller ännu bättre köpa billigt och få kvallite om man inte bryr sig om vad folk säger.