Vilka kläder anser du är märkeskläder för barn?
Didriksson
Reima
Icebjörn
Didriksson
Reima
Icebjörn
burberry
småfolk
ralph lauren
busiga barn
geggamojja
men självklart är POP märkeskläder. Många skulle aldrig ha råd att köpa dessa kläder till sitt barn. Att kalla POP dagis/vardags kläder var det värsta snobberi jag hört!
Vanligt och vanligt. Finns massor som inte har råd för det. Förstår du vilket påhopp du gör på alla stackarssjukskrivna, ensamstående, arbetslösa som kämpar för att barnen ska vara hela och rena och får höra att svindyra pop inte ens är fint. Skäms!
Hur är man skapt egentligen om man tänker på att man måste ha speciella märken på kläder? Det fattar inte jag. Hur ser man på livet då egentligen?
Märkeskläder för mig är typ Gant; Ralph Lauren, Burberry och liknande och personeligen tilltalar den sortens kläder inte mig alls. jag skulle aldrig klä mina barn i sånt. De går istället klädda i tex Småfolk, Molo, Plastisock, Blingo, Me&I och katvig och även lite från Lindex . Ytterkläder kör vi Pop, Isbjörn, 8848, Everest, reima och Didrikssons.
Jag är intresserad av kläder och älskar att shoppa, men köper aldrig något till fullpris, jag köper när det är halva reapriset. jag ahr fyra barn som ärver av varann också.
Jag tycker att Ralf Lauren, Burberry och såna märken är märkeskläder.
Villervalla, POP och liknande är enligt mig dyrare barnkläder men inte märkeskläder.
armani baby
baby dior
calvin klein
burberry
men har väldigt svårt att hitta sidor som säljer.
nån som har nått tips??