Byta blöja på café?
byta blöja på soffan är helt ok, om det är en kissblöja. folk får knappast bajs i maten för det.
det stör knappast någon.
och att göra pruttljud på magen, störs man av det borde man stanna hemma.
byta blöja på soffan är helt ok, om det är en kissblöja. folk får knappast bajs i maten för det.
det stör knappast någon.
och att göra pruttljud på magen, störs man av det borde man stanna hemma.
när man byter en kissblöja på soffan är det ju knappast nån som SER det ens.
ner med brallan, av och på med ny blöja, upp med brallan igen. det är ju inte så att ungen kör en sprinkler över alla gäster precis.
stör på dig du, för all del. inte så att jag tänker ändra mig direkt. jag tänker glatt fika, byta blöja och prutta vidare.
din ångest, ditt ansvar.
hade du bara sutit för dig själv och gjort ljud hade jag nog tänkt konstig människa och sedan inte bekymrat mig mer om det.
är det någon som busar med en bebis tar jag definitivt inte illa upp.
däremot så hade jag aldrig byt blöja i soffan.
Det är faktiskt inte ok att byta blöjor mitt bland folk som sitter och äter! Det är väldigt respektlöst!
Föräldrar vars vardag är just avföring, spyor och blöjbyten kanske inte reagerar och tänker på det, men övriga människor då? Tråkigt om det inte finns skötbord, men det gör det inte mer rätt att byta blöjor bland folk i ett cafe/restaurang där folk äter!
Har jobbar inom cafe/restaurangbranchen många år och det har hänt vid flertal tillfällen att när man dukat av bord så har det legat blöja full med avföring på bordet tillsammans med disken. Jag förstår faktiskt inte hur man tänker då!
Bara för att man är förälder och tycker sig kunna ta vilka rättigheter som helst, måste man väl kunna respektera andra? Finns MÅNGA som blir äcklad av bajs (spelar ingen roll hur naturligt det är), och det är inte så roligt att få sin måltid förstörd.
Det där är väl fruktanssvärt otrevligt?! Hur fan kan det vara någon annans ansvar att du byter blöja på ett matställe?
Tyvärr är det ofta så. Så fort någon blir förälder så förlorar dom sitt sunda förnuft och i stort sett all respekt gentemot andra människor.
Men egentligen, va skönt då. Då kan jag strunta i att ta upp hundskit i fortsättningen då. För om du kör i den med din barnvagn eller trampar i det, så är det din ångest och ditt ansvar! Alla nöjda och glada, precis som det ska va.
Det där är väl fruktanssvärt otrevligt?! Hur fan kan det vara någon annans ansvar att du byter blöja på ett matställe?
Tyvärr är det ofta så. Så fort någon blir förälder så förlorar dom sitt sunda förnuft och i stort sett all respekt gentemot andra människor.
Men egentligen, va skönt då. Då kan jag strunta i att ta upp hundskit i fortsättningen då. För om du kör i den med din barnvagn eller trampar i det, så är det din ångest och ditt ansvar! Alla nöjda och glada, precis som det ska va.
visst
sitt här och förfasas ni. det räcker säkert långt!
kom igen och hör av er när ni ser det hända istället, eller vad säger du, ts??
*går förfärad hem och startar tråd på fl*
nu ska jag iaf iväg och PRUTTA och GNIDA MITT SVETTIGA SKÖTE mot spinningsadlen.
*out*