Inlägg från: an0nym0u5 |Visa alla inlägg
  • an0nym0u5

Byta blöja på café?

Varför sa du inte till henne då? Typiskt svenskt att bara sitta o mumla lite för sig själv. Du kunde ju ha sagt: kan du sluta munprutta bebisen, jag blir äcklad och stött av det.

Låter det löjligt? Ja, kanske för att det är löjligt.

Sluta vara så jäkla känslig TS, eller stanna hemma och fika. Det finns betydligt värre saker att ojja sig över..

Prutt prutt Tungan ute

• an0nym0u5
    Jag blir mer äcklad av tanken på att personalen på fiket kanske glömt tvätta händerna efter ett toalett-besök. Det är säkert ganska vanligt dessutom.

Tänk dig följande: Den som plockar ihop din macka kanske precis varit på toaletten och klämt en kabel, stuntat i att tvätta händerna och sedan går han/hon med sina äckliga händer som nu består av bajspartiklar och tar på allt som din macka består av.

Sen får du den serverad, blir lite äcklad av någon som munpruttar sin bebis. Men du stoppar ändå i dig mackan med mer eller mindre god aptit, lyckligt ovetandes om att du just nu tuggar bajs..

DET tycker jag är äckligt! 
  • an0nym0u5
    Emmi27 skrev 2011-06-02 11:01:40 följande:
    Varför? För att jag vet att folk inte bryr sig, som jag fått bevisat för mig här. Men jag får störa mig på det hur mycket jag vill ändå.
    Klart du får! Sitt du i ett hörn och muttra lite för dig själv. Eller ännu hellre, sitt på ett forum o gnäll lite Tungan ute
  • an0nym0u5
    Emmi27 skrev 2011-06-02 13:09:31 följande:
    Jag ska nog veckla ut en binda nästa gång jag är på café och se hur folk reagerar.
    Gör det! Jag tar med popcorn - Let the show begin! Skrattande
  • an0nym0u5
    Betty Boop skrev 2011-06-02 20:15:25 följande:
    Man ska väl inte behöva uppfostra sina medmänniskor? De flesta nöt som gör sånt här vet förmodligen mycket väl att det är "fel", men det skiter de högaktningsfullt i för att allt kretsar kring deras lilla plutt. -Mitt barn behöver byta blöja NUUUU och då kan jag inte vänta i 30 sekunder för att gå till ett mer passande ställe som tex ett skötrum i köpcentret eftersom mitt barn går före allt och alla.
    Det har du alldeles rätt i. Jag skiter högaktningsfullt i om någon skulle störa sig på mig om jag sitter och gör pruttljud för att roa min bebis. Allt kretsar inte kring honom, MEN absolut ingenting kretsar kring någon annans åsikt om det! I synnerhet inte när personen inte ens vågar påtala det för mig F2F.

Att däremot byta blöja på ett fik, som TS inte verkade ha stört sig på. Är ju en helt annan sak. 
Svar på tråden Byta blöja på café?