Inlägg från: Filifjonka88 |Visa alla inlägg
  • Filifjonka88

Byta blöja på café?

Har bara läst TS.

Det är SJUKT VIDRIGT, att  folk ens tänker på att byta en blöja i en soffa på ett café..
    Tycker föräldrar i så fall ska lägga ungen i vagnen, gå ut och göra det ute eller i alla fall en jävligt bra bit ifrån där folk ska sitta och äta..

Pruttljud är också ganska äckligt. Hemma får man göra vad man vill. Men jag är väldigt kräkmagad och i fel situation skulle jag kunna lämna min goda macka och bara dra för jag skulle må så dåligt.
    Äckliga sluskfamilj...

• Filifjonka88
    Emmi27 skrev 2011-06-02 10:29:10 följande:
    Då får du ha det så trevligt
    Du låter dock som en typisk mamma som inte har någon som helst respekt för andra. Men som sagt, det är väl så vissa mammor blir, lever i en bubbla där bara dom och barnen existerar, alla andra får anpassa sig och slänga sig ur vägen.
  • Filifjonka88
    smulan1981 skrev 2011-06-03 00:39:26 följande:
    Vår son har nyligen lärt sig göra små pruttljud själv. Han är mucho road av det. Ska vi också gå ut varje gång han gör minsta lilla ljud? Eller kan fröknarna fisförnäma ha lite förståelse för det? Eller det kanske räcker att vi går ut till toaletten om han får för sig att (gud förbjude) munprutta??
    Jag kan bara prata för mig själv. Det är STOR skillnad om om en bebis sitter och gör pruttljud och har roligt åt det än om en vuxen sitter och gör det för att roa en liten bebis. Ett barn i treårsåldern är gränsen alltså.
Svar på tråden Byta blöja på café?