Inlägg från: festia |Visa alla inlägg
  • festia

Vad kan du om Buffy the vampire slayer?

Om ni är tvättäkta Buffy-nördar så borde ni nog kunna det här

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Vad kan du om Buffy the vampire slayer?
  • festia

Jag blir nästan lite rörd när jag ser att det är en del som fick alla rätt!

Jag har sett serien så många gånger att jag inte kan räkna. Jag har alla säsonger, men när jag började samla på säsongerna så började jag såklart med ettan. Men när jag köpte följande säsonger så var jag tvungen att kolla från första säsongen igen... Så jag har sett det X antal gånger

• festia

.... för att inte räkna med alla gånger det har sänts på TV. Jag har självklart kollat då också!

• festia
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-06-02 04:12:52 följande:
    4 av 10 var inte dåligt av någon som gissade sig genom svaren eftersom hon inte sett ett enda avsnitt av serien ifråga!

Men jag lägger de rätta svaren på minnet. får se hur länge de stannar där... 
    men men men! inte ett enda avsnitt? är du född under en sten? börja kolla för sjutton!

och det var inte så dåligt gissat!
  • festia
    Tonx skrev 2011-06-02 18:51:05 följande:
    Alltså, jag förstår inte tjusningen alls, tycker serien är skitdålig!
    Jag tyckte att jag hörde ett bi surra, så jag slog bara bort det. Med ett baseballträ Demon
  • festia
    yodi skrev 2011-06-02 19:05:42 följande:
    köpte först hela serien på vhs, som sedan har bytits ut mot dvd (banden blev sönder tittade) jag har sedan länge tappat räkningen på hur många gånger jag har sett avsnitten
  • festia
    Tonx skrev 2011-06-02 20:28:35 följande:
    Naaw, haha. I deserved that one.
    *evil laugh*

• festia

Är väldigt glad över att det genomsnittliga resultatet är 7 rätt!

Trodde nästan att jag var den enda nörden på FL

• festia
    k girl skrev 2011-06-02 20:36:36 följande:
    8 av 10 på första försöket, 10 av 10 på andra. Jag älskar Buffy och har inte missat ett enda avsnitt. Dock måste jag erkänna att jag bara har sett serien en gång (utom första säsongen som jag har på DVD), och att det var när den sist gick på femman... 2003-2004 någon gång?
    Sista avsnittet sändes 2003, men sist det gick i repris var runt 06-07. Troor att det gick på fyran ett tag också.
    k girl skrev 2011-06-02 20:36:57 följande:
    Kan förresten meddela att Orup är Buffyfan.
    Åh jag älskar sån fakta, trivia eller vad det kallas
Svar på tråden Vad kan du om Buffy the vampire slayer?