Tabbs2 skrev 2013-10-08 09:39:06 följande:
Ja nu är det dax! Jag är verkligen redo;) Det måste ju vara en liten stark en om det överlevt att bli fryst o tinad o allt:)
Ok då försöker jag skratta lite mer..just nu är jag så spänd överallt att jag nästan blir yr...så lite skratt skulle ju hjälpa:)
Låter härligt med den där whole30! Jag tror att maten kan göra jättemkt med våra kroppar!
Jag äter ju lite liknande för att inte irritera immunsförsvaret o så...har läst i boken is your body babyfriendly om vilken mat som ska undvikas o det är typ samma...
Sedan äter jag ju en form av LCHF sedan årskiftet o det är lite åt det hållet också...
Behöver ju lite tips o ideer på mat som jag tror kanske även passar vid whole 30 så gå in på bloggen
www.56kilo.se...
Åh det är så spännande. känns som jag är lika nervös som du.. Hur långt tid tar det innan man vet hur det har gått?
Skratta låter som en utmärkt ide - lycka till!!!!
Själv jobbar jag bara 1 1/2 vecka till sen är det dax att börja vila. Har termin den 12 november så dagarna krymper hela tiden. Har kommit överrens med min chef att jag börjar jobba den 5 Jan, 2015... herregud - känns som år och dar och det är det ju oxå men jag är så van vid att jobba mycket som kommer bli lite annorlunda. Men härligt.