Inlägg från: Tjingeling77 |Visa alla inlägg
  • Tjingeling77

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Håller alla tummar och tår för dig TM - som Tabbs säger så behövs det ju i slutändan bara 1 ägg. Vi får hoppas att det är det som du har:).

Håller tummarna för dina 3 små i frysen oxå tabbs :).

Här rullar allt på som bara den. nu är det bara 7 veckor kvar till det är beräknat att det lilla knytet i min mage ska komma ut. känns helt overkligt.

Tänker på er!!
    Ha en fin dag.

• Tjingeling77

Åh TM - tiden kommer gå så sakta men det är bara att försöka bita ihop... Jag klarade ju inte ens av att hålla mig många dagar när jag tänkte att det kanske hade tagit sig så förstår verkligen om du känner så. Det viktiga är ju bara att du i så fall väntar tillräckligt många dagar så att det har haft möjlighet att ta sig.

Tabbs och tiden går ju lika långsamt för dig förstår jag....

För mig känns det faktiskt oxå som tiden går långsamt:). fast jag går ju bara och väntar på att bebisen ska komma. Har nu typ 3 veckor kvar på jobb och sen är det beräknat att den lilla kommer runt den 12 Nov.
    Vi har inte hunnit med att fixa så mycket än så måste nog sätta fart med det i helgen tror jag. Känner att jag blir tyngre och tyngre och allt blir lite jobbigare så det är nog verkligen dax.

Tänker ofta på er och önskar er all lycka till och hoppas VERKLIGEN att det är er tur NU!!!!! håller minna tummar.
    Hjärta

• Tjingeling77

NIx - blev inte något fixande i helgen.... Min kille var på golftävling och kom hem lagom berusad så blev inte mycket annat än soffan för honom på söndagen... och allt för tungt för mig att fixa i tvättrummet själv med allt som måste lyftas och flyttas.. får väl sätta honom på detta i veckan som straff tänker jag.

vad skönt att allt såg bra ut hos läkaren. Herrgud vad jag ska hålla tummarna för dig nu.
    kram

• Tjingeling77
    Tabbs2 skrev 2013-10-07 10:20:32 följande:
    Förstår vad du menar TM med att det ändå är skönt att fokusera på ngt så det känns som man inte bara "är"..du ska inte passa på o prova ngt alternativt typ zonterapi eller ngt sådant?

Ja fy vad jag är nervös, fipplig o darrig o huvudvärk av spänningen... måtte nåt av de små klara sig o det måste fasiken fästa också o stanna inne ca 9 månader..jag pallar inte mer baklslag nu! så det så...
    Men är så redo jag kan vara.. nyrakade ben, filade fötter, plockade ögonbryn, scrubad o insmord m.m.m. så jag är klar för återföring;)
    All lycka till Tabbs - Tänker på dig.

Stor kram till dig med TM...
  • Tjingeling77

Åhhhh vad spännande. Lycka till och försök slappna av så mycket det bara går. Go go Go lilla pyret där inne!!!

• Tjingeling77
    Tabbs2 skrev 2013-10-08 09:39:06 följande:
    Ja nu är det dax! Jag är verkligen redo;) Det måste ju vara en liten stark en om det överlevt att bli fryst o tinad o allt:)
    Ok då försöker jag skratta lite mer..just nu är jag så spänd överallt att jag nästan blir yr...så lite skratt skulle ju hjälpa:)

Låter härligt med den där whole30! Jag tror att maten kan göra jättemkt med våra kroppar!
    Jag äter ju lite liknande för att inte irritera immunsförsvaret o så...har läst i boken is your body babyfriendly om vilken mat som ska undvikas o det är typ samma...
    Sedan äter jag ju en form av LCHF sedan årskiftet o det är lite åt det hållet också...
    Behöver ju lite tips o ideer på mat som jag tror kanske även passar vid whole 30 så gå in på bloggen www.56kilo.se...
    Åh det är så spännande. känns som jag är lika nervös som du.. Hur långt tid tar det innan man vet hur det har gått?
    Skratta låter som en utmärkt ide - lycka till!!!!

Själv jobbar jag bara 1 1/2 vecka till sen är det dax att börja vila. Har termin den 12 november så dagarna krymper hela tiden. Har kommit överrens med min chef att jag börjar jobba den 5 Jan, 2015... herregud - känns som år och dar och det är det ju oxå men jag är så van vid att jobba mycket som kommer bli lite annorlunda. Men härligt.
Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?