Inlägg från: stardust88 |Visa alla inlägg
  • stardust88

20 år äldre kompis? elr mer?!?

han kanske var varit din vän som det verkar, men började han "ta på dig" som du beskrev det så vill jag tro att det är något mer han är ute efter. Och 13 år som du är så är det inte lagligt någonstans. Tycker du bör avsluta kontakten och skaffa nya i din egen ålder. Han är en vuxen man så borde han fatta varför.

• stardust88

Du har precis börjat ditt liv! Och livet är fullt av svåra beslut. Det är bara å släppa taget gå vidare, tycker du ska berätta detta för nån vuxen i din omgivning. För detta är inte någonstans ditt fel, det är som vittra säger, han är en vuxen människa, ska ta ansvar för sina handlingar, å det kan bli värre straff än att han förlorar jobbet om han inte inser vad han håller på med... Så du gör både honom och dig själv en tjänst med att avsluta allt detta.

Saker å ting blir vad man gör dem till. Bestämmer du dig verkligen för å försöka vara glad å social, å umgås med människor så skapar man nya vänskaper. Man får gå ut i världen och ta för sig!

Jag hade heller inga vänner när jag var i din ålder. Hade väldigt svårt med det. Men allt vände när jag verkligen bestämde mig för att bli ett bättre jag!

Stå på dig! :)

Svar på tråden 20 år äldre kompis? elr mer?!?