• light2012

Äntligen, efter 4 års kämpande

På 5:e  insättningen - 4:e  färsk försöket  ( gjort 1 frys oxå)  så ville den lille stanna kvar.
    Jag är GRAVID..helt otroligt, har testat 5 ggr sen i fredags..:)

Önskar er alla som kämpar på.. All Lycka och att vi alla får våra små tillslut ..;)

• Svar på tråden Äntligen, efter 4 års kämpande
  • pcalma

Ryser av välbehag!! Lyckönskningar o grattis i mängder!

• Titrania

Fan vad märkligt, kunde inte skriva ett eget inlägg!

Men GRATTIS i mängder!!

Från en som kämpar vidare efter snart tre år.

pcalma skrev 2011-06-06 16:02:34 följande:
    Ryser av välbehag!! Lyckönskningar o grattis i mängder!
  • bevingad
    Stort grattis!!!
    Kan inte ens föreställa mig lyckan du/ni känner nu!!! Solig

Det är ett "bevis" på att man aldrig ska ge upp....
  • Snösport

Grattis= vet precis hur du känner!!  Nu ska allt gå bra och nu ska vi ha barn! 

• ProPPens

Grattis!!!

Här är en till som testat plus efter 2fet o 3et, försökt få syskon till våran dotter (född -08) sen -09. Testdag var 4de en jag testade redan 31/5 plus och sen varje dag efter det fram till td, sen tog testen slut...
    Har vul inbokat 22/6 och då får vi se om det är en eller två små krabater därinne!!! När ska du göra vul?

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. Thats why we call it the present.
  • BollanB

Grattis vi2villbli3!
    Plussade själv för en vecka sedan, vid 6:e insättningen...

• light2012

Snösport..Tack..=) Jajamen d ska vi..:)

Proppens.. Tack.. o Grattis till dig..:)  Jag har tid för VUL den 23 juni, är så långt till dess..;)

Bollan..Tack och Grattis till dig med..=)

• ProPPens
    light2012 skrev 2011-06-08 09:21:13 följande:
    Snösport..Tack..=) Jajamen d ska vi..:)

Proppens.. Tack.. o Grattis till dig..:)  Jag har tid för VUL den 23 juni, är så långt till dess..;)

Bollan..Tack och Grattis till dig med..=)
    Känns som om tiden går sååå långsamt!! 14dgr kvar för mig till vul...
    Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. Thats why we call it the present.
  • Inanna Li

Grattis {#emotions_dlg.flower}! Jag har precis lyckats på femte insättningen också! Underbar känsla!

• ProPPens

Jag gjorde vul redan i onsdags för jag var så orolig... Fick se TVÅ tickande hjärtan!!! Så om allt går bra blir det tvillingar för oss i februari!!! Chockad!! Bara båda vill stanna... Vul igen onsdag!

• Inanna Li
    ProPPens skrev 2011-06-19 18:43:17 följande:
    Jag gjorde vul redan i onsdags för jag var så orolig... Fick se TVÅ tickande hjärtan!!! Så om allt går bra blir det tvillingar för oss i februari!!! Chockad!! Bara båda vill stanna... Vul igen onsdag!
    Åh, grattis! Vad underbart!
Svar på tråden Äntligen, efter 4 års kämpande