Inlägg från: jådåsåatt |Visa alla inlägg
  • jådåsåatt
    Pissetuss skrev 2011-06-07 10:08:54 följande:
    Tja, äcklig är väl inte rätt ord. Han som sa så (kan ge mig fan på att det var en han) var säkert bara avis. Han är nog rädd för att behöva dö nyfiken!

Om jag blev tillsammans med någon som varit till sängs med påtagligt många så skulle jag vara orolig för att inte räcka till. Man måste också ställa saker i relation till varandra, om du som är 28 till exempel aldrig skulle ha haft ett längre förhållande så är väl inte 34 partners så värst många? Tre per år om vi för enkelhetens skull säger att du varit aktiv sedan du var 18. Men om du har avverkat 30 av dessa på ett par år skulle jag vara rädd att bara bli en i raden. Såvida jag själv inte bara är ute efter lite rajtan-tajtan förstås för då bryr jag mig inte.

Och om man inte vill veta - FRÅGA INTE!!! Så kan man tro att ens häradsbetäckare till karl är oskuld...hehe det ögat inte ser gråter det inte av.
    Jag har legat med runt 100 och jag tycker helt klart att min pojkvän är bäst. Har man känslor för någon blir ju sexet annorlunda och man glömmer rätt snabbt hur de andra var i sängen.
    Trots att jag har rätt mycket erfarenhet har jag aldrig känt att någon pojkvän inte räckt till eller bara varit en i mängden.
  • jådåsåatt
    Anonym (galet många) skrev 2011-06-07 10:10:25 följande:
    jag är 28 år och har legat med 3 st..säger det dig nåt???!!..jag skulle aldrig vela vara med någon som legat runt så mycket!..min partner har legat med 7 st och är 29 år..DET tycker jag är fööör många!!...menmen man kan ju inte ändra det som vart och nu har du ju redan legat runt med så många..du får väl helt enkelt säga nästa gång att du legat med betydligt färre personer än 34=O...lycka till
    Va? Varför skulle man ljuga? En kille som inte kan ta att tjejen legat med många är ingen kille för mig. Och vill man inte veta svaret får man ju låta bli att fråga.

Men nästa gång du träffar någon kan du ju ljuga lite och säga att du varit med fler så att killen inte dumpar dig för att han tror att du är frigid. Eller?
  • jådåsåatt
    Anonym (galet många) skrev 2011-06-07 10:15:02 följande:
    oj 100 st=O
    Och det värsta är att jag inte ångrar en enda av dem, gud vad jag har njutit.
    Och min pojkvän tycker inte att jag är varken lösaktig eller horig, han är en fin kille med en trevlig syn på tjejer:)
  • jådåsåatt
    trollmor skrev 2011-06-07 10:21:02 följande:
    Men om du är i ett förhållande och är sugen på att ha sex med andra så är inte förhållande så bra något fattas! Hade förhållandet vart bra inklusive sexöivet så finns inte sug efter att testa någon annan. Så enkelt är det
    Eller så trivs man med att ha ett öppet förhållande bara. det finns inget som säger att det måste vara dåligt för att man ligger med andra, ibland är det precis tvärtom.
  • jådåsåatt
    Här och nu skrev 2011-06-07 10:22:59 följande:
    Kanske menat som skryt, men hos mig skulle det framstå som en person som inte orkar tänka.
    Haha, du är rolig.
    Mycket kan man tycka men att påstå att det finns något samband mellan att ha sex med många och att inte orka tänka är rätt korkat.
    Det är inte så att det är DU som har lite problem med tänkandet? Det verkar inte riktigt gå ihop alltid i ditt hjärnkontor:)
  • jådåsåatt
    Här och nu skrev 2011-06-07 10:25:56 följande:
    Närhet kan man ha utan sex. Sex som singel kan man ha. Men när man gått in ett förhållande. Annars finns sexleksaker. Sex utan kärlek är ett övergrepp på kärleken.
    Dina åsikter är ett övergrepp på kärleken. Den kärlek jag känner till är inte så fördömmande som din. den kärlek jag känner till ger frihet, den är inte ett moralfängelse som din.

Jag är glad att jag aldrig kommer uppleva din verision av kärleken, den verkar hemsk.
  • jådåsåatt
    Anonym (=)) skrev 2011-06-07 10:29:52 följande:
    Ni som haft sex med många, ställer ni några krav på sexpartnern, t.ex måste han se bra ut? För jag har väldigt sällan träffat potentiiella liggare. Det finns många killar på krogen, i vänskapskretsar osv, men man får ju sålla ut lite. Inte ta första bästa för att få sig ett ligg. (?!)

Ja, jag ställer höga krav på mina sexpartners. Med tanke på hur många man träffar på en utekväll så lär det ju vara någon som är tillräckligt snygg. Det är ju knappast så att man tar första bästa bara för att man legat med många även om de som legat med färre gärna vill tro det.
    Det är snarare så att jag nästan alltid fått de killar jag vill ha och är väldigt mycket mer kräsen än många av mina kompisar som legat med färre.
  • jådåsåatt
    Anonym skrev 2011-06-07 10:33:27 följande:
    Min man hade haft sex med drygt 50 innan vi träffades. (Han var då 23 och jag 25). Och ja, jag blev lite äcklad när jag fick reda på det, fast jag kan inte riktigt förklara varför. Det kändes otryggt med en sådan människa. Han kändes billig och lätt. Dock har han nu bevisat för länge sedan att han varken är billig och lätt eller opålitlig, så nu är det inte jobbigt längre. Men första reaktionen var att han var något lägre stående. :) Men det handla som sagt mer om den personlighet detta beteende ger uttryck för, mer än just sexet. 
    Vilken personlighet ger beteendet uttryck för?
  • jådåsåatt
    Här och nu skrev 2011-06-07 10:38:22 följande:
    När det gäller sex finns inget annat än att det förutsätter kärlek. Allt annat är lösaktigt.
    Vem gjorde dig till Gud?
Svar på tråden Är jag "äcklig"?