Pissetuss skrev 2011-06-07 10:08:54 följande:
Tja, äcklig är väl inte rätt ord. Han som sa så (kan ge mig fan på att det var en han) var säkert bara avis.

Han är nog rädd för att behöva dö nyfiken!
Om jag blev tillsammans med någon som varit till sängs med påtagligt många så skulle jag vara orolig för att inte räcka till. Man måste också ställa saker i relation till varandra, om du som är 28 till exempel aldrig skulle ha haft ett längre förhållande så är väl inte 34 partners så värst många? Tre per år om vi för enkelhetens skull säger att du varit aktiv sedan du var 18. Men om du har avverkat 30 av dessa på ett par år skulle jag vara rädd att bara bli en i raden. Såvida jag själv inte bara är ute efter lite rajtan-tajtan förstås för då bryr jag mig inte.
Och om man inte vill veta - FRÅGA INTE!!! Så kan man tro att ens häradsbetäckare till karl är oskuld...hehe det ögat inte ser gråter det inte av.
Jag har legat med runt 100 och jag tycker helt klart att min pojkvän är bäst. Har man känslor för någon blir ju sexet annorlunda och man glömmer rätt snabbt hur de andra var i sängen.
Trots att jag har rätt mycket erfarenhet har jag aldrig känt att någon pojkvän inte räckt till eller bara varit en i mängden.