Inlägg från: Anonym (tveksam) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tveksam)

Är jag "äcklig"?

Inte äcklig,men det är inte en positiv egenskap i mina ögon att ligga runt så mycket. Men alla är olika och får göra som man vill så länge man mår bra av det.

Personligen tycker jag att många är alldeles för lättvindiga när de väljer sexpartner. Jag ser inte ner på någon som ligger runt, men jag tror att det inte är bra för ens eget kännsloliv att så lättvindigt dela med sig av det mest instima man kan dela med någon.

• Anonym (tveksam)
    Anonym skrev 2011-06-07 12:57:38 följande:
    Jag var väl lite dryg också ;) Men jag tror absolut att det generellt fungerar så att ju mer frigjord man är sexuellt, desto hetare sex har man. Självklart väger inget upp mot att man haft sex med varandra och lärt sig hur den andra fungerar men jag tror ändå att om man provat på massa olika sex, ställningar, trekanter mm. så blir det lite hetare i sängen. Därmed inte sagt att det är bättre - en del gillar inte hett sex utan föredrar lite mer svensson-sex.

Jag märker definitivt på en kille om han är sexuellt erfaren eller inte, jag förstår på sättet han har sex på ifall han haft sex med en eller 30 tjejer innan.

Tror inte ett dugg på att hur het man är beror på hur många, det är helt orelevant. Snarare handlar det om att hur frigjord man vågat bli i en relation. Själv har jag haft 4 sex partner i mitt 33 åriga liv.

I två av dessa har jag haft möjlighet att bli riktigt trygg och vågat prova, testa och utforska, det är utvecklande för ens sexualitet och har inget med hur många man legat med.

• Anonym (tveksam)
    jådåsåatt skrev 2011-06-07 13:04:22 följande:
    Sex är inte det mest intima jag kan dela med någon. Jag tror inte det är bra för ens egna känsloliv att se på sex på det viset.
    Japp då tycker vi olika, men så upplever jag det. Tycker jag kan se hos personer som haft väldigt många sexpartner, att de ser så lättvindigt på sex och personen har svårt att koppla i hop kännslor med sex, sex blir bara ett fysiskt behov. Jag tror att det då blir så lätt att vara otrogen då det blir lite kännsla och bara ett fysiskt behov.Så vill jag personligen inte ha det.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?