Inlägg från: Fidelis ad urnam |Visa alla inlägg
  • Fidelis ad urnam

Är jag "äcklig"?

Självklart hade jag inte blivit äcklad.
    Hade inte ens reagerat på antalet.

• Fidelis ad urnam
    Här och nu skrev 2011-06-07 10:25:56 följande:
    Närhet kan man ha utan sex. Sex som singel kan man ha. Men när man gått in ett förhållande. Annars finns sexleksaker. Sex utan kärlek är ett övergrepp på kärleken.
    Men oj oj oj vilka moralkakor du delar ut
    Sex utan kärlek kan vara bland det bästa man kan ha ibland. Så det så
  • Fidelis ad urnam
    Här och nu skrev 2011-06-07 10:28:15 följande:
    Många skulle behöva ta del av den moralen.
    Det tror jag faktiskt inte.
    Jag har aldrig uppfattat dig som en medlem som anser att din åsikt är den enda rätta och alla som inte gör och tycker som dig gör och tycker fel.
    Så snälla, gör inte så att jag ändrar den åsikten om dig. Solig
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (<3) skrev 2011-06-07 10:33:37 följande:
    Usch...det finns många lösaktiga där ute i stora världen..
    och på tok för många dömande människor
  • Fidelis ad urnam
    Här och nu skrev 2011-06-07 10:38:22 följande:
    När det gäller sex finns inget annat än att det förutsätter kärlek. Allt annat är lösaktigt.
    Men snälla du
    Ja då är jag lösaktig och stolt över att vara det. Kan ju inte komma till en annan slutsats utifrån ditt resonemang.
    Trodde dock mer om dig.
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (silon) skrev 2011-06-07 10:59:36 följande:
    Jag är 28 o legat med 6 personer
    antar att jag ligger lite efter dig men är inget jag eftersträvar heller,
    upplever att killar gillar att man hållit fittan mer stängd än öppen
    Jaså?
    Mina killkompisar tycker inte som det du upplever. De uppskattar en tjej som har haft många partners, som vet vad de tycker om, som kan ta för sig.
    Men det är bara mina killkompisar det.
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (<3) skrev 2011-06-07 11:05:01 följande:
    Fy fan hahaha

Män från andra länder tycker svenska flickor är lösaktiga, jag har alltid försvarat dem..
    Men inte nu längre, bara härinne ser man ju hur de flesta är..ni har bekräftat ryktet. 
    Ta inte i så du spricker Flört
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (<3) skrev 2011-06-07 11:08:18 följande:
    Ja, det måste vara dina killkompisar det ..plus några till antar jag..de som legat runt.

De flesta uppskattar och respekterar en tjej mer som har haft färre sexpartners.. 
    Jag har killkompisar från olika delar av samhället. De är studenter, högt uppsatta tjänstemän, lastbilsförare osv och känner inte varandra, vi umgås alltså inte i grupp, och de är alla av samma åsikt.
    När vi har pratat om sex så är alla rörande överens om att det är riktigt tråkigt med en tjej som inte har provat sig runt, testat vad hon vill ha och hur hon vill ha det. De vill inte lära upp en tjej, de vill ha en tjej som tar för sig.

Lösaktiga svenska män?! :-O
  • Fidelis ad urnam
    Indianica skrev 2011-06-07 11:10:22 följande:
    Fast det där är ju också en jäkla porrfilmsmyt. Att man skulle bli en "bättre" sexpartner som kvinna av att haft många partners. Så avancerat är det inte att ha sex att man blir en bättre sexpartner av att ha sexat med 34 personer. Inte heller blir man mer "pryd" och mindre benägen att ha sex i förhållanden om man inte haft sex med stora mängder av folk.
    Nej man kan vara ett jävligt dåligt ligg och därför har legat med så många, då ingen vill göra om det

Nej men självklart kan man inte generalisera och påstå att alla som har haft många sexpartners är bra i sängen bara för det, men man får en bättre insikt kring vad man vill ha och vad man tycker om.
  • Fidelis ad urnam
    Indianica skrev 2011-06-07 11:13:19 följande:
    Jag kanske är konstig, men tycker att det där med vad man gillar och inte gillar kommer man på rätt snabbt, särskilt om man har ett förhållande? Lättlärd kanske?
    Om inte jag hade provat mig runt hade inte jag fått upp ögonen för mycket jag idag ÄLSKAR inom sex.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?