Inlägg från: Dreams Never Ends |Visa alla inlägg
  • Dreams Never Ends

Är jag "äcklig"?

Oj, det var riktigt, riktigt många...

Vad beror det på att du har ett sådant behov av att vara med olika män? Jag tror nog att du behöver en varm själ att prata med om detta, för det du gör låter inte hälsosamt. Tänk på att din kropp är värdefull så smutsa inte ner den.{#emotions_dlg.flower}

• Dreams Never Ends
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 13:48:56 följande:
    Jag är är en man och har bara varit med kvinnor!! Min kropp är mitt tempel och den blir inte smutsig av att jag lägrar kvinnor!
    Nej det är ju bara kvinnor som blir smutsiga av män? xD *ironi*
  • Dreams Never Ends
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 13:55:05 följande:
    Ja om de inte duschar efteråt Cool
    Vattnet och tvålen från duschen kan aldrig tvätta bort hur många kukar en kvinna haft i sig eller hur många fittor en man har doppat.
  • Dreams Never Ends
    jådåsåatt skrev 2011-06-07 13:58:25 följande:
    Vad tragiskt det verkar att värdera sig själv och andra utifrån hur många de legat med. Verkar inte sunt alls.
    Jag värderar inte andra efter det, men däremot mig själv. Det är inte min uppgift att döma andra men jag blir ledsen och skulle aldrig vilja vara tsm med en som legat med så många. För mig sitter värdigheten inte i underlivet, utan att kunna respektera sin kropp. Jag skulle aldrig känna mig speciell om min man varit med många innan mig.

Jag önskar att andra värderade sitt underliv mer än att ge bort det till 34 pers....
  • Dreams Never Ends
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 14:02:04 följande:
    Och vad spelar det för roll? Mitt ex hade varit med 50+ och hon var en gudinna i sängen. Är hellre med en tjej med erfarenhet än tvärtom.
    Jadu... en del värderar sexuell njutning högre än värdighet och ÄKTA kärlek...
  • Dreams Never Ends
    Fidelis ad urnam skrev 2011-06-07 14:01:16 följande:
    Ingenting den medlemmen skriver är sunt.
    Jag kanske inte tycker att det DU tycker är sunt.
  • Dreams Never Ends
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2011-06-07 14:15:43 följande:
    Spelar ingen som helst roll, vad personen har gjort tidigare angår inte mig.
    Älskar man någon så spelar det roll!
  • Dreams Never Ends
    Anonym (över 100) skrev 2011-06-07 19:18:40 följande:
    Varför?
    För att älskar jag inte någon så spelar det  ju ingen roll? Vem är han då lixom?
    Men älskar man någon på riktigt så vill man ha den personen för sig själv.

Min kille har inte varit med någon annan och jag är så otroligt lycklig över det! Tackar gud för att jag hittade denna fantastiskta mannen.
  • Dreams Never Ends
    SimplyTheBest skrev 2011-06-07 19:30:42 följande:
    Det borde vara höjden av svartsjuka att ha synpunkter på vad ens partner gjort tidigare. Det förflutna går ändå inte att förändra. 
    Det handlar inte om att jag är avundsjuk! Han kan ha haft sex med 4 feta gamla rynkiga kärrigar med hängbröst och håriga ben, jag vill bara ha min älskling för mig själv och han vill ha mig för sig själv! Det blir som mycket finare då....
  • Dreams Never Ends
    I Blackrose I skrev 2011-06-07 19:34:39 följande:
    Kan du inte ta och svara på min fråga?
    Kan du förklara hur sex och kärlek hör ihop?
    Man kan ha sex när man inte är kär men det är lösaktigt. Det är så otroligt mycket bättre att ha sex med någon man älskar och man visar att man har ett värde.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?