• ius lexis

Är jag "äcklig"?

Vare sig du är en man eller kvinna så tycker jag INTE att du är äcklig alls!! Så länge du själv njuter:)
    Låter som det är de som har taskig självkänsla och känner sig hotade.

Personligen så vill jag inte ha en man utan erfarenhet! Därmed inte sagt att det är antalet som räknas utan hur han tagit till sig erfarenhet:)
    Jag resonerar exakt lika med tjejer, men har inte provat dem;)

• ius lexis
    Badabing skrev 2011-06-07 13:52:26 följande:
    Kanske inte äcklad men jag hade blivit orolig. Om det funnits 35 st innan mig så varför skulle det inte finnas 35 till efter mig. Jag är 33 och har haft sex med ynka 4 st. Hur skulle man se på det?
    Tja, den man jag är med nu är väldigt erfaren, men han känns lixom "klar". Han är redan bekräftad som man.
    Har varit med män med mindre erfarenhet och de är betydligt mer flörtiga och benägna att söka bekräftelser.
    Tror inte alls att man är mer benägen att vara otrogen eller skilja sig för att man har erfarenhet. Jag är övertygad om motsattsen.
  • ius lexis
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 14:03:55 följande:
    Jadu... en del värderar sexuell njutning högre än värdighet och ÄKTA kärlek...
    Men, det är väl inget motsattsförhållande! Vi kan väl vara sexuellt aktiva och ändå träffa partners och bli kära. Hur tänker du nu, jag fattar inte alls?
    Har inga svårigheter att älska alls och har inga svårigheter att få killar som älskar mej.
  • ius lexis
    HonSomVet skrev 2011-06-07 14:16:03 följande:
    Mitt ex kallade mig äcklig och osmaklig. Eller sa han... Jo att han äcklades av det. För att han hade sin lilla söta "norm" angående hur många det var okej att ha haft sex med. Och alla som gick utanför den mallen var äckliga och osmakliga. Jag förstår inte ens att jag kunde låta den mannen röra vid mig i flera år efter att han första gången uttryckte sig på det sättet.

Frågar nästa kille mig hur många jag haft sex med och jag svarar sanningsenligt och han börjar muppa sig, kommer han få sparken på ungefär tre röda sekunder.
    Vilken nörd!! Låter som en osäker liten kille:)
    Nä, men seriöst. jag har berättat att jag inte har en aning om hur många killar jag legat med för de killar jag har haft förhållande med och ingen har gett mej en sådan reaktion, endel har blivit lite svartis, men det blir de ju om jag sagt att jag legat med en kille innan oxå-så det har inte spelat någon roll!
    Jag tänker ju så sällan på de killarna, var ju bara lite roligt just då-inget jag bär med mej eller fantiserar om i efterhand, jag har seriöst dåligt minne, skitjobbigt-men jag vet att det är över 20 iaf. Har haft ett väldigt aktivt liv men med avbrott från andra killar då jag har haft ett långt förhållande  8 år innan mitt nuvarande, så livet innan den första långa förhållandet är lite svårt att minnas. Det var ju 12 år sedan lixom.... fattar inte att folk som är väldigt sexuellt aktiva kan minnas alla!! Går de och tänker på dem....
  • ius lexis
    Singapore Sling skrev 2011-06-08 02:50:02 följande:
    Jag är 31 och jag har haft sex med bara 5, så ja, TS är äcklig.
    Det där har jag aldrig fattat! Att använda sig själv som referensram och avvikande mot den ramen är äckligt! Är inte det väldigt begränsat tänkande?
Svar på tråden Är jag "äcklig"?