Inlägg från: Anonym (Jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag)

Är jag "äcklig"?

Milkina cerka skrev 2011-06-07 11:22:53 följande:
    Bland de jag umgås med är det definitivt så.

Svar ja, i mina ögon är det ganska äckligt med många partners, sex hör ihop med kärlek och äktenskap.
    Men är väldigt få som har den synen. Sex är en mänsklig drift som även finns när man inte är kär.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (<3) skrev 2011-06-07 11:44:33 följande:
    Men vad ska man kalla er som ligger runt då?

sexerfarenhetssökande eller nåt liknande?

Nu är det ju så att det tydligen heter "slampa" och diverse andra namn..

Och jag tycker att det är lösaktigt så..
    Varför ska du överhuvud taget kalla "dom" något för? Vad sägs om förnamn eller i detta fall signaturen på forumet?
  • Anonym (Jag)
    Här och nu skrev 2011-06-07 13:08:32 följande:
    Hastig= Nån som inte stannar upp o inser att sex förutsätter kärlek eller iaf att man bör begränsa antal sexpartners.
    Måste man vara egenkär då om man har en sexualdrift när man är singel och onanerar?  ;)
  • Anonym (Jag)
    Badabing skrev 2011-06-07 13:52:26 följande:
    Kanske inte äcklad men jag hade blivit orolig. Om det funnits 35 st innan mig så varför skulle det inte finnas 35 till efter mig. Jag är 33 och har haft sex med ynka 4 st. Hur skulle man se på det?
    Att det kanske finns 4 till efter nuvarande partner?
  • Anonym (Jag)
    Badabing skrev 2011-06-07 13:58:20 följande:
    Ha! 4 st betyder ju knappast att man kniullar runt och sätter på allt som rör sig. Men 34 stycken kanske mer tyder på att man gillar att knulla runt. ?
    Varför skulle det vara skillnad? Kan tänka mig att vissa tycker att du knullat runt om du legat med 4 stycken.
  • Anonym (Jag)
    Badabing skrev 2011-06-07 14:01:00 följande:
    Man ska inte fråga och man ska inte veta.
    Blir fasen sur bara jag tänker på att min tjej varit med andra och varit i kär i dem och haft sex. Då behöver jag än mindre veta hur många det är.
    Då ligger inte problemet hos din tjej utan hos dig. Sjuklig svartsjuka är aldrig bra. Vill du att din tjej ska radera hela sin historia så att du inte mår dåligt?
  • Anonym (Jag)
    modesto skrev 2011-06-07 15:34:32 följande:
    min moral är kanske unken, jag tror på polyamory, jag tycker altså att det är möjligt att älska eller ligga med fler än 1 person samtigt (dock inte ligga runt med alla för smittorisken). så min moral är lite annorlunda än de flestas skulle jag tro.
    min tanke att tvångsbeteende och psykisk sjukdom kan ligga bakom väldigt många sexparners
    kommer från böcker, dokumentärer och FL inlägg, det har ingenting med mitt moralsyn att göra, utan det kan vara just det, psykist störning av någon slag. bra om man gör saker medvetet för att man vill det, en annan sak att man känner sig tvungen att göra det av olika orsaker och det måste man vara klar med, varför man gör det.
    Att ligga med endast 1 eller väldigt få personer eller inte alls, kan också vara en psykisk störning.
  • Anonym (Jag)
    jådåsåatt skrev 2011-06-07 15:41:07 följande:
    Att sätta hobbydiagnoser på folk man aldrig träffat KAN också vara en psykisk störning.
    Precis det jag menar ;) Hon sitter och pratar om psykiska problem pga. många sexpartner. Man kan få allt som man inte gillar till en psykiatrisk diagnos. Om du inte förstod var jag rent ironisk mot henne....
  • Anonym (Jag)
    jådåsåatt skrev 2011-06-07 15:44:50 följande:
    Jag förstod och fortsatte ironin:)
    Då var det jag som var trög ;) Förlåt...
  • Anonym (Jag)
    I Blackrose I skrev 2011-06-07 15:53:28 följande:
    Jag har högskoleutbildning inom psykologi och vill så hemsk gärna veta vilken störning personer som har många sexpartner har. Det fick vi inte lära oss konstig nog.
    Är väl ganska vanligt bland bi-polära under hypomana/maniska skov ha fler sexpartners än vanligt. Dock gäller detta absolut inte alla bi-polära.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?