Inlägg från: Anonym (ja, men...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ja, men...)

Är jag "äcklig"?

jag tycker inte att sex är skönt, därför är jag inte så mycket för det. Det är något jag sörjer, eftersom i teorin gillar jag det, och förspel älskar jag, men själva sexet är aldrig skönt. Det är nog så för fler än mig så det är ju sånt som spelar in i om man vill ha mycket eller lite sex också.

• Anonym (ja, men...)
    Lillloppanlina skrev 2011-06-07 23:06:25 följande:
    det finns hjälp att få!
    orgasm är väl det skönaste som finns!! finns inget som är så skönt att somna efter än det!! Vet många som har fått hjälp då de inte har kännt någon njutning vid själva samlaget! du kanske har haft sex med någon som inte riktigt visste hur man gjorde?
    Jag kan få orgasm, genom att smeka klitoris. Men det är inte SKÖNT, förutom kanske en sekund innan jag kommer. Jag har haft sex med ett tiotal personer och det är samma varje gång.
  • Anonym (ja, men...)
    annawestergren skrev 2011-06-07 23:18:48 följande:
    vart till läkare och kollat?
    Vad skulle man kunna kolla?
  • Anonym (ja, men...)
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 23:20:34 följande:
    Kanske är nån psykisk spärr som gör att du inte riktigt kan koppla av? Måste vara skitjobbigt!
    Ja, det är väldigt frustrerande och sorgligt. Visst, det är skönt i fem sekunder när jag får orgasm, men det vore ju jävligt härligt med mer...
  • Anonym (ja, men...)
    annawestergren skrev 2011-06-07 23:37:58 följande:
    Ta kontakt med gynekolog och berätta vad dina problem är så undersöker han/hon, kan vara någon lite deformering som går att åtgärda!
    defoermering? det tror jag inte, jag har ju varit på ett antal gynekologbesök under åren, och jag är helt normalskapt. Är väl bara en fråga om att jag inte har många nervändar där eller nånting... är nog inget som går att åtgärda
  • Anonym (ja, men...)
    Anonym skrev 2011-06-07 23:40:21 följande:
    Har läst att så många som 60% av kvinnorna får orgasm med lägre tillfredsställelse och att det typ är normalt. Alltså något som inte går att "fixa till" =(
    Nej, så det är ju inte så konstigt om "vi" är lite mindre intresserade av sex då... det sorgliga är ju när man verkligen hade VELAT ha mer, som jag...
  • Anonym (ja, men...)
    annawestergren skrev 2011-06-07 23:41:55 följande:
    Värdelöst, men r det just det problemet du varit där för då? Det är ju inte säkert at det är något som man reflekterar över på en vanlig undersökning?
    Nej, men det är ju liksom inget fysiskt fel på det sättet. Jag kan knulla precis som alla andra, det är bara det att det inte känns skönt. Det känns ungefär som att klia sig i örat. Antar att det är svårt att förstå om  man inte är sån själv... var glad för det, för det är inte roligt!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?