Päronsylt skrev 2011-06-07 01:40:47 följande:
Jag har gjort en liknande grej fast jag slängde ut snubben.. Precis vansinnig! "Nej för fan, det här funkar juh inte. Du kan gå hem nu." Så slängde jaag kläderna på honom.. Lite pinsamt när man springer på honom på stan här hemma.. :p
Jag har om jag ska erkänna gjort även detta, men jag har aldrig dragit hem en snubbe - never! Vill inte ha en massa kärlekskranka karlar springande på min dörr... Däremot var vi på kryssning på jobbet och jag var nybliven singel (jag brukar bli lite extra bekräftelsetorsk just då) så slet jag tag i en jobbarkompis och sa att jag skule lägga mig en jag var för full för att gå själv eeh, sa att han måste hålla mig i handen... Sen började vi hångla och han var så tråkigt försiktig och skulle hålla på med en massa förspelstjafs - blä! Så jag sttällde mig på alla fyra på sängen och krvde att han satte på mig NU, haha tror jag chockade honom ganska mycket, han gjorde som jag sa men var så värdelös att jag bad han gå... Hahaha fy fan vilka jvla minnen som dyker upp... Varför skulle i dra upp såna här grejer! Fy på er!