Vad roligt att så många gillade tråden. 
281 inlägg jämfört med endast 10 inlägg på tråden om de finaste namnen, som jag startade samtidigt!
Det är uppenbarligen roligare att tänka på fula & konstiga namn än fina....
Många av namnen jag ser här är väldigt fina tycker jag, tex My, Linn, Kim, Casper, Helena, John, Jack, Andreas, Evelina mm
Jag har inte heller klarat mig undan era åsikter...
Ni har skrivit namn på nästan alla jag älskar såsom mina föräldrar, vänner, syskon, syskonbarn, allihop vars namn gör mig glad och varm, men det gör inget för det påverkar självklart inte vad jag tycker om namnen! Jag gillar dom namnen oavsett vad någon tycker
och det ska ni också göra med just era favorit-namn! lite får man faktiskt tåla...eller hur! 
Det är väl så att tycker man om en person mycket så börjar man kanske tycka om det namnet efter ett tag. Och vice versa: om man tycker ett namn är vackert men det sitter på en person man ogillar så slutar man kanske tycka om det namnet så småningom... Man kan nog lära sig tycka om de flesta namn tror jag. Det finns säkert minst en person som klär i varje namn man kan komma på, det gäller bara att hitta honom/henne...
För att summera hittills:
* vissa verkar ha svårt med en hel generations namn, såsom tex den äldre generationen: Svea, Göte, Märta, Karl-Gunnar, eller 70-talisterna: Magnus, Andreas, Johan, Jessica, Linda, Helena
* vissa har svårt med "porr-stjärne"-namn såsom: Star, Tiffany, Amber, Lucky, Sunshine
* vissa har svårt med typiska "sagoväsen-namn" såsom: Engla, Vilda, Tindra (tänk i framtiden en tjurig gammal fulkärring på Konsum som fräser "Jag heter Tindra Olsson, för fan, o är ju stamkund här...")
* vissa har svårt för tex Y-namn (Conny, Johnny, Ronny), MED-namn (Achmed, Muhammed, Mehmed) eller US-namn (Pontus, Hampus, Linus)
* vissa har svårt för engelska namn ifall man själv inte har engelskt påbrå: Liam, Kevin, Ryan, Melissa, Melanie, Steven, Lucy
* vissa har svårt för de gamla nordiska namnen: Loke, Freja, Viking, Oden, Tor, Balder
* vissa har kanske bara svårt för namn som påminner om någon man känt och inte tyckt om
Hittills tycker jag att bland de underbaraste förslagen är Kjell-Jörgen, eller varför inte mixa svenskt och utländskt namn såsom Knut-Achmed eller Bo-Brian eller varför inte Åsa-Stephanie.
Polly-Ester hoppas jag var ett skämt. Men det var ett roligt skämt 
Fortsätt gärna spåna, tänka o tycka !