Inlägg från: Trasseltroll |Visa alla inlägg
  • Trasseltroll

Namn ni tycker är fula ?

Jag fixar inte prinsessnamn som Isabell/Isabella, Jasmin, Esmeralda osv... Får blodsmak i munnen.
    Andra namn som jag tycker är fula är: Urban, Morgan, Melvin, Milton, namn med li/lee bakom typ Nova-li, Alba, Malva, Anja och dom flesta namn som ska vara så jäääääävla speciella då föräldrarna gjort sitt yttersta för att barnet ska vara ensamt om just det namnet. Det är ju skitviktigt, annars är ju inte barnet unikt!! (?!)

• Trasseltroll

Kom på en till.

Dennis. Det är inte snyggt! Tänker bara på Snobben och tennis.

• Trasseltroll
    Moi Je Joue skrev 2011-06-08 19:21:21 följande:
    men kan ni inte skriva vad era barn heter? kul att se vad man tycker är fina i förhållande till de fula
    Min dotter heter Stella...och jag kan ju säga att det var bara svärmor som gillade det namnet när vi sa vad dotter skulle heta! Resten av släkten ogillade det och min pappa hävdar fortfarande att det är ett hundnamnFlört Namn som vi har till nästa barn är Iris, Majken, Ester, Sixten och Alfred...iaf två av dom namnen har jag sett i den här tråden!
  • Trasseltroll

Melker mår jag dåligt av...men jag tror det är mest för att det var någon störig kille som hette det när jag växte upp! Men nu klarar jag absolut inte av det namnet! Tycker det är gräsligt.

• Trasseltroll

Om vi ska gå på morfar-farfargrejen ska alltså våran blivande son (om vi får någon) heta Matz-Kennerth!! HAHAHAHA! Låter som ett dansband!

• Trasseltroll
    dio skrev 2011-06-09 23:30:50 följande:
    Haha ja man kan ju alltid hoppas
    Jag var tvungen att kolla upp namnstatistik och jag kan glädja er med att det inte finns någon Polly-Ester registrerad!Tungan ute Tack och lov... Men jag tycker mig minnas en gammal namntråd här på FL där någon frågade om namnet Polly-Ester funkade. Verkligen inte ok!
  • Trasseltroll
    dio skrev 2011-06-10 09:50:46 följande:
    Tack och lov! Däremot finns den en Puck-Erik registrerad
    Herregud! Det är ju nästintill lika illa som Polly-Ester!!
  • Trasseltroll
    MansonDust skrev 2011-06-10 17:54:11 följande:
    Jag hoppas att Johannes Brost inte har en syster som heter Inga..
  • Trasseltroll
    colouroflove skrev 2011-06-23 10:02:20 följande:
    Jag jobbar på det stora möbelvaruhuset o ser varje dag barnvagnar med diverse namnskyltar. Några har jag lagt på minnet då de är namn som jag inte trodde man var så taskig o döpte sina bebisar till. De jag kommer ihåg på rak arm är; Bertil, Heinz, Henning, Hans-Gunnar, Sture, Stig, Rune, Margareta, Svea, Greta-Linnéa, Lycka, Glittra... Oh my god!
    Heinz!? På riktigt!? Vilka taskiga föräldrar!! Svea däremot tycker jag är supertufft: )
Svar på tråden Namn ni tycker är fula ?