• Culete

Om köpa hantlar, skivstáng och vikter för hemmaträning...

... vad bör jag kika efter, beträffande kvalitet m.m. Funderar pá att bygga gym i nya huset men endast för att träna med fria vikter. Hela kroppen skall dock kunnas tränas pá ett tillfredsställande vis...

~~ Elina 11/06 ~ Gabriel 05/08 ~ Isabel BF 09/11 ~~
  • Svar på tråden Om köpa hantlar, skivstáng och vikter för hemmaträning...
  • Culete

Ah tänkte inte pá att bänken skulle (kunde) ha höjning och sänkning. Tror du dom kan fás med lutningsalternativ med... Sen, kanske en hállare för skivstángen vid bänkpress om min man vill köra lite tyngre vikter än jag gör ;)

Kan du rek. mej fler kända märken värda att kolla upp?  Jag Är helt färsk vad gäller sánt men dá min make inte kommer träna om han inte har sakerna hemma tänkte jag nu ge han sin "hörna" ;)
    Själv gár jag till gymmet och gör mitt...

• Jennie med ie

Ja det var nog lutningen jag tänkte på Vissa saker kör man gärna helt liggande, vissa svagt lutande t ex. I alla fall jag kör flyes smått lutande...

Njäe casall är väl det som dyker upp i skallen, och deras sortiment finns i stora delar på InterSport.

• Culete

Bara att jag bor i Spanien, varav fiskande efter andra märken sá jag kan se lite närmare efter vilka som har bra utbud även här ;) Fár nog kika in i de olika varuhusen. Men ngt jag borde kika extra noga efter när jag kollar ut dom, mer än att det är lätt att köpa fler vikter till sitt set?

• Jennie med ie
    Culete skrev 2011-06-07 17:48:58 följande:
    Bara att jag bor i Spanien, varav fiskande efter andra märken sá jag kan se lite närmare efter vilka som har bra utbud även här ;) Fár nog kika in i de olika varuhusen. Men ngt jag borde kika extra noga efter när jag kollar ut dom, mer än att det är lätt att köpa fler vikter till sitt set?
    Det ska vara hyfsat lätt att öka resp. minska på vikterna... och greppet ska kännas bra (testa med handskar också i butiken).
Svar på tråden Om köpa hantlar, skivstáng och vikter för hemmaträning...