Anonym (samma sits!) skrev 2011-06-08 17:48:40 följande:
Jag är också otroligt attraherad av en man som jag flirtade med och var kompis med som tonåring..vi hade sex en gång men kysstes flera gånger.
Nu på senare år då jag träffat på honom har hjärtat slagit hundra volter! Jag blir svimfärdig och samtidigt ledsen...att jag aldrig tog chansen att få honom då jag hade den,
Nu har vi flirtat ca ett halvår och sex-chattat på nätet. Setts 2 ggr men jag ahr bromsat sexet...
Är helt ofokuserad här..tänker bara på honom nu. Vi har ju en historia...och så många gemensamma vänner och bekanta.
Det han är nu är allt jag vill ha..
Känner som du: kan inte hitta ngn bättre man....
Jag är dock inte deprimerad av detta... jag är bara förvirrad och längtar så att få kyssa honom igen...
Men inser att det är dumt längta-han är ju gift!
Du har uppenbarligen gått längre med din flrt, ni har en historia tillsammans - jag har bara pratat med honom, inget uttalat flörtande (om än med en flörtg underton). Han är sambo, inga barn. En komplicerad situation men den kunde vara värre. Att längta efter någon är en underbar känsla samtidigt som den är förrödande. Jag förstår dig, och trots att det kanske är moraliskt förkastligt, förstår jag din längtan.