• hopee

Brun klänning på midsommar?

Är det för tråkigt? köpte den för att den sitter så bra men hade inte tänkt ha den på midsommar... nu har jag inte hittat något annat att  ta på mig så jag funderar om jag ska ta den ändå.Den är jordbrun, ganska mörk... den känns inte så somrig som jag vill, vad tycker ni?

och vad ska ni ha på er

• Svar på tråden Brun klänning på midsommar?
  • trassan

hade på mig en svart och grå kläning förra midsommar. Ta en snygg kofta över klänningen så kan det kasnke bli lite mer sommrig. Brunt är fin! Sen beror det förstås på vad det är för typ utav fest :)

• hopee

Mmm.. det ska vara barn med och så men det är en speciell kille jag vill imponera på och vara mitt snyggaste jag.
    är ganska så ljushårig så jag hoppas jag inte blir för blek.

Snyggast med guldsmycke till va?

• La Lola

Nä, du kan ju ha färgglada accesoarer, tex cerise eller turkos.

Disa D skrev 2011-06-08 17:30:22 följande
    Snyggast med guldsmycke till va?
    Jag tycker att silver är snyggast.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • trassan

Ljust hår, guldsmycken och en bra sittande brun kläning och snygga skor till blir nog skit snyggt tror jag. trivs du dessutom i klänningen och känner att du vågar impa på killen så kör på den :)

• La Lola

O vad jag ska ha på mig....typ mysbyxor o t-shirt.
    Vi sitter ändå bara ensamma på midsommar.

• trassan
    La Lola skrev 2011-06-08 17:33:37 följande:
    Bli nog samma här så du är inte ensam :)
  • hopee

Tack för era synpunkter   sandaler till, kan det passa? sådana som är moderna nu i skinn... ja turkost till hade ju varit snyggt!!

• Nyfiken gul

på midsommar klampar jag omkring i bekväma jeans, långärmat som skydd för alla mygg och joggingskor. Befinner mig på MC-träff då och skiter högaktningsfullt i vad jag och andra har på mig.

Men ja absolut kan du ha brun klänning

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Eisa

Oj, måste man fråga om råd vad man ska ha för kläder på midsommar? Och måste man ha speciella kläder på midsommar? *visste inte*

• totaa

Brunt är en av mina favoritfärger så jag tycker absolut man kan ha brunt på midsommar =)

• hopee
    Eisa skrev 2011-06-08 18:05:36 följande:
    Oj, måste man fråga om råd vad man ska ha för kläder på midsommar? Och måste man ha speciella kläder på midsommar? *visste inte*
    Nej det måste man inte men det är kul att höra vad andra tycker. Men för mig så betyder midsommarafton att man tar på sig något lite mer speciellt, tycker  det är roligt att få klä upp sig lite för en gång skull även om jag inte tycker det ska vara " för mycket" uppklätt just då. 
  • hopee

Hmm nu börjar jag ändå tveka. Vill vara sommrig

Skulle behöva lite inspiration.. Nå vad ska ni ha på er?

• La Lola
    hopee skrev 2011-06-16 10:17:26 följande:

La Lola skrev 2011-06-08 17:33:37 följande:
    Jätteinspirerande va?
  • Gryntroll
    hopee skrev 2011-06-16 10:17:26 följande:

Med en krans på huvudet blir du somrig och midsommarfin
    Tror det bilr kanon med din bruna klänning!
  • hopee

haha nej La Lola blir inte så inpirerad av just dig i detta fallet. Ska du inte göra dig lite extra fin för karln?

Gryntroll: Tack!

• La Lola
    hopee skrev 2011-06-16 11:55:59 följande:

haha nej La Lola blir inte så inpirerad av just dig i detta fallet. Ska du inte göra dig lite extra fin för karln?

Äh, varför det? Han älskar ju mig oavsett vad jag går klädd i.
  • Fru KM

TS, jag tycker absolut att du kan ha en brun klänning på midsommar. Det är fint med naturtoner på sommaren Du kan ju alltid ha skor/sandaler och en cardigan i en ljusare färg. Smycken i turkost vore jättefint, även guld. Passar så fint till naturtoner, tycker jag. Själv ska jag ha en khakifärgad klänning/tunika med ev vita/beiga leggings under.

• hopee

Vad härligt! ja det är ju det man längtar efter att någon ska göra...

La Lola skrev 2011-06-16 11:58:25 följande:
    Äh, varför det? Han älskar ju mig oavsett vad jag går klädd i.
    Fru KM: Ja du har nog minsann rätt det kan nog bli snyggt. Ska ut och leta accesoarer
Svar på tråden Brun klänning på midsommar?