• Analoga

Låsa in ett barn som bestraffning

Vad tycker ni om metoden att låsa in ett barn, kring 7-årsåldern, på sitt rum som bestraffning?

Själv tycker jag en sån metod låter helt förfärligt!! Absolut inget jag skulle kunna utöva.

• Svar på tråden Låsa in ett barn som bestraffning
  • Analoga

Tror jag ska sluta skriva på detta forum. Det är så segt med svar nuförtiden. Detta inlägg är läst 46 gånger, men ingen av dem orkar skriva om de är för eller emot metoden ovan.....

• 071001

Det är så många trådar om straff, aga etc just nu.
    Jag skulle inte låsa in Siri på hennes rum. Däremot skulle jag kunna hänvisa henne dit in.

• Lippa

Fy vad elakt att låsa in ett barn! Om man bråkar som par, inte har man den bestraffningen då

• Analoga
    071001 skrev 2011-06-08 21:26:26 följande:
    Det är så många trådar om straff, aga etc just nu.
    Jag skulle inte låsa in Siri på hennes rum. Däremot skulle jag kunna hänvisa henne dit in.
    Är det?? Då har jag missat dem..
  • 071001

Analoga, jo under senaste tiden har det dykt ganska många, olika rubriker men samma innehåll.

• Detvackrastejagvet

Sluta jämföra ett barn med en vuxen! Och NEJ skulle aldrig i mitt liv låsa in mina barn, fy så otäckt!

• Mikesh
    Analoga skrev 2011-06-08 21:24:35 följande:
    Tror jag ska sluta skriva på detta forum. Det är så segt med svar nuförtiden. Detta inlägg är läst 46 gånger, men ingen av dem orkar skriva om de är för eller emot metoden ovan.....
    amen snutte.. sluta skriva då.
  • Machapuchare
    Detvackrastejagvet skrev 2011-06-09 12:32:32 följande:
    Sluta jämföra ett barn med en vuxen! Och NEJ skulle aldrig i mitt liv låsa in mina barn, fy så otäckt!
    Varför kan man inte jämföra barn och vuxna? De är värda samma respekt! 
Svar på tråden Låsa in ett barn som bestraffning