Behöver hjälp! Morgongåva till min blivande man, VAD???
Hej på er!
Hoppas på många förslag eftersom jag inte kan komma på en enda grej själv.
Jag gifter mig den 21 augusti och sambon har börjat tjata om att han har minsann kommit på vad han ska köpa i morgongåva till mig.
Tanken hade i över huvud taget inte slagit mig innan att sånt visst också ska inhandlas till den stora dagen och fick en till sak att oroa mig för (som om det inte fanns tillräckligt med saker ;-D)
Vet ju att jag egentligen kanske inte behöver köpa nåt men känner ändå att "jo det vill jag nog". Vet ju att min sambo kommer bli lite besviken om han inget får och så vill jag också ge nåt om han nu promt ska ge mig nåt.
MEN så kommer man då till detta, vad ska man köpa. Man kan ju inte köpa typ en frukost TV eller ett spel eller nåt annat sånt roligt. (Skulle i och för sig se ganska roligt ut, komma inkånkandes med en TV till sängen på morgonen )
Han är ingen sån person som bär smycken, alltså ingen klackring, inget halsband, inga örhängen
Nä inget sånt, och där tog min fantasi slut...!
Så snälla kom med förslag, det närmar sig ju med stormsteg denna dag som jag aldrig trodde skulle komma. Har känts som om den 21 augusti 2004 helt skulle hoppas över detta år . Men det blir nog inte så, så snälla hjälp!!