"Livet på BB" på kanal 5
Men hallå! Så hysteriskt behöver man väl inte skrika?? (Hoppas)
Men hallå! Så hysteriskt behöver man väl inte skrika?? (Hoppas)
Eller hur, fattar ingenting xD hur ska det gå när hon väl föder???
Hon har ju fått panik! synd om henne :(
Haha vilken chock ingen reaktion vid födseln...
Faaan...kom på nu att jag missat det. Jag som sett fram emot och kolla på det. Så jäkla typiskt.
4barnsmamma, det går kanske att se på kanal5play - jag missade också :)
Kändes som jag satt med hakan i bröstkorgen. Vad höll hon på med? Är själv BF +1 och jag hoppas verkligen inte att man kommer reagera på det sättet. :(
Min sambo som satt brevid mig i soffan tittade lite nervöst på mig och sa "Kommer du skrika så?" Hehe det känns inte som jag riktigt men första barnet så säker kan man väll inte vara. :D Skulle dock förvåna mig.
Det går att se på kanal5play :)
Hon tjejen var fan extrem. Koncentrera dig på att andas istället kan man tycka..
Ja men eller hur! Hon höll ju på att bli hysterisk.
Vi var på rundvandring på förlossningen men där och då var det helt knäpp tyst, är själv lite nervös att det skulle vara just såna där skrik i korridorerna...
Fick också en smärre chock när jag såg det. Är första barnet för oss så jag blev ju smått nervig när jag såg det...
Hon måste fått någon form av panik.... eller?
Ja det lät onekligen väldigt otäckt och jag fick nästan panik av att höra det Var inne på spec MvC idag och intill ligger förlossningen och där var också en kvinna som skrek hysteriskt.. hjärtskärande och ångestladdat att höra
Hehe, min man sa att hon skrek NÄSTAN lika mycket som mig
Jag brukar känna igen folk med samma panik och smärta som mig men med den här tjejen kändes det mer som hennes sätt att hantera smärtan. DVS ingen riktig panik eller dödsångest. I slutet skrek hon ju och sa samtidigt att hon inte kände någonting. Så trotts att jag är en av de som faktist skriker tom mer så måste jag nog anse henne lite "dramaqueen".
Själv hade jag dödsångest, blackouter osv och minns inte mycket av mina förlossningar. Jag väntar nu nr tre och går på psykosociala enheten. Denna fl kommer sättas igång med EDA satt innan osv. De anser att jag inte bör gå igenom ett sådant psykiskt trauma igen.
Kollade på avsnittet på nätet nu. Hon som skrek vet jag inte vad jag ska säga om. Hon var ju fullständigt hysterisk. Nog för att det gör ont...men jeeeesus.
18-åringen däremot hon var imponerande. Tänker på hur lugn hon var in i det sista. MEN jag vart duktigt förbannad när hon tog ifrån killen chansen att SE barnet födas. Han var ju enormt stöttande och tom sa att han kände sig maktlös. Bad nästan om ursäkt för att han inte göra mkt mer än att hålla handen och vara där för henne.
Fy faaan rent ut sagt vad arg jag skulle blivit om det var jag som blev utesluten pga min partners mamma.
Ja killen tyckte jag synd om också, jag skulle ta mkt illa upp om min sambo hellre vill ha sin mamma med sig än mig.
ja, jag blev oxå jätteledsen när inte pappan fick vara med. Han såg så himla ledsen och besviken ut. Gjorde riktigt ont hjärtat.
Tur att jag fött barn innan, annars hade jag varit livrädd för att föda efter att sätt den hysteriska kvinnan ;)