Inlägg från: Anonym (Sexrädd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sexrädd)

Min fru gör mig avtänd

Hej!

Älskar min Fru jättemycket, har tre barn och har varit tillsammans i snart 15 år. Problemet är att vårt sexliv inte fungerar. Jag är ofta tänd och vill, men gör det på fel sätt och hon påstår att hon aldrig fått orgasm av mig. Hon är mycket sexig och har också ett stort sexbehov. Detta gör det givetvis mycket frustrerande!!! Vi bråkar väldigt mycket och allt som oftast säger hon "GÖR MIG SEXUELL". Har försökt med uppvaktning, presenter, resor m.m., men känns aldrig som att jag gör det rätta och med det beteendet hon bemöter mig med gör att tändningen slocknar. Vi kan prata mycket om det, men hon hävdar hela tiden att ansvaret ligger på mig att göra henne sexuell. Jag tycker att båda har ett ansvar även om jag ska vara drivande som man.
    Någon som känner igen sig? Hur gör man för att komma över spärren att vara rädd för att ha sex med henne?

• Svar på tråden Min fru gör mig avtänd
  • Anonym (Sexrädd)

Tack för inläggen! Tycker det är bådas ansvar och inte enbart hennes fel, men kan definitivt inte ligga helt på mitt ansvar som jag ser det. Hon är dock obeveklig i sitt tänk och då är frågan hur jag kan få henne lite "mjukare" i sin hållning?

• Anonym (Sexrädd)

När jag hela tiden känner att jag gör fel är det inte helt lätt att bara "ta henne med storm". Omedvetet blir jag återhållsam med ännu mer taffligt resultat. Jag är en person som behöver inspiration och engagemang för det jag gör och även om jag har det inledningsvis, så grusas det av hennes nedvärderande bemötande. Känns som en ond cirkel som bara snurrar åt fel håll...

• Anonym (Sexrädd)

Tack för alla råd! Tyckte jag var på rätt väg igår, men var så dj-a kåt efter över en månads celibat så hann få av henne trosorna, smeka henne en kort stund, men när hon rörde vid min överhettade manlighet sprutade jag henne i handen och på armen, så var den förväntade lyckostunden över för henne. Jag har svårt att komma på nytt och om jag väl kommer igång så gör inte hon det när hon inte ser min lika brinnande känsla eller inte lika hårda stolthet. Frågan är om jag vågar komma tillbaka ikväll???

• Anonym (Sexrädd)

Ja, det var sannerligen ingen bra tajming

• Anonym (Sexrädd)

...Tyvärr har våra problem gått alldeles för långt och känns lite som "sista chansen" om jag inte går i mål ikväll... Måste bara få bort de gamla förödande tankarna som bara bromsar upp handlandet

• Anonym (Sexrädd)

Helgen har varit helt åt h-e och förväntar mig inget annat än att vi måste bryta. Varför pratar vi så olika språk hela tiden - Jag blir galen

Svar på tråden Min fru gör mig avtänd