Inlägg från: Anonym (känner igen mig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (känner igen mig)

Min fru gör mig avtänd

Jag har gjort ungefär lika dumt som din fru. Pressat min man för att jag velat bejaka min egen sexualitet. Resultatet blev att han blev rädd som du skriver och avtänd. Jag var ett pucko som trodde att det var hos han problemen med min sexualitet låg. Så var det och är det inte, faktum är att han är bra i sängen, man kan inte GE någon orgasm. Det handlar om att som kvinna veta vad du vill ha och hur du vill ha det. När jag SJÄLV räknat ut det kunde jag på ett snällt och konstruktivt sätt berätta vad jag ville ha i sängen. Det var aldrig min man som var dålig, det var jag. Låter som om dín fru är lika dum som jag var, vem vill ligga med någon som inte tar ansvar för sin egen sexualitet? Stå på dig! Och du, för oss funkar sexlivet super nu =)

Anonym skrev 2011-06-09 17:30:31 följande:
    Klart man kan ge andra en orgasm. Annars skulle det ju inte vara olika svårt med olika partners. Det beror ju på den andres anatomi och teknik. Fattas den så är det svårt att få orgasm hur mycket man själv än vill.
    Fast jag menar snarare att innan man som kvinna vet vad man själv vill ha, alltså är sexuell och kan sin egen anatomi så kommer inte någon annan att veta det heller. 
    Anonym (Bull) skrev 2011-06-09 12:53:39 följande:
    Det låter som att du ska sluta tjafsa och bara ta henne. Hårt. När DU vill, inte när du eventuellt kan tänkas ha lockat fram hennes lust.

Men, jag kan ha fel... Cool
    Finns ett ord för det....våldtäckt....
Svar på tråden Min fru gör mig avtänd