• Anonym

Min fru gör mig avtänd

Håller med ovan, det är hos din fru som felet ligger.

• Anonym
    Anonym (känner igen mig) skrev 2011-06-09 10:14:06 följande:
    Jag har gjort ungefär lika dumt som din fru. Pressat min man för att jag velat bejaka min egen sexualitet. Resultatet blev att han blev rädd som du skriver och avtänd. Jag var ett pucko som trodde att det var hos han problemen med min sexualitet låg. Så var det och är det inte, faktum är att han är bra i sängen, man kan inte GE någon orgasm. Det handlar om att som kvinna veta vad du vill ha och hur du vill ha det. När jag SJÄLV räknat ut det kunde jag på ett snällt och konstruktivt sätt berätta vad jag ville ha i sängen. Det var aldrig min man som var dålig, det var jag. Låter som om dín fru är lika dum som jag var, vem vill ligga med någon som inte tar ansvar för sin egen sexualitet? Stå på dig! Och du, för oss funkar sexlivet super nu =)
    Klart man kan ge andra en orgasm. Annars skulle det ju inte vara olika svårt med olika partners. Det beror ju på den andres anatomi och teknik. Fattas den så är det svårt att få orgasm hur mycket man själv än vill.
  • Anonym

Säger bara en ordentlig dildo=) jag har aldrig fått orgasm av *bara sex* men en dildo i mutten å en snorre i prutten så skjuts jag till himlen ;) eller bara *lägga* klittan kittlarn vid klittan när man har 6 så går de :)

• Anonym
    Anonym (Sexrädd) skrev 2011-06-10 12:41:22 följande:
    Tack för alla råd! Tyckte jag var på rätt väg igår, men var så dj-a kåt efter över en månads celibat så hann få av henne trosorna, smeka henne en kort stund, men när hon rörde vid min överhettade manlighet sprutade jag henne i handen och på armen, så var den förväntade lyckostunden över för henne. Jag har svårt att komma på nytt och om jag väl kommer igång så gör inte hon det när hon inte ser min lika brinnande känsla eller inte lika hårda stolthet. Frågan är om jag vågar komma tillbaka ikväll???
    Vad osexigt det där med för tidig utlösning. Klart hon blir avtänd.
  • Anonym
    Fandango skrev 2011-06-13 19:35:59 följande:
    Bara för att du sprutat så behöver ni inte lägga av med sexet...använd tungan och fingrarna så kanske hon får orgasm tillslut. Sexet är inte över när den ena partnern får orgasm.
    Tror det är så i många förhållanden att sexet är slut i och med mannens utlösning. Många tror också att det är det sex går ut på tyvärr.
  • Anonym
    Fandango skrev 2011-06-13 19:53:59 följande:
    Kan tyvärr stämma...själv så tycker jag att min orgasm faktiskt inte är prio1...vill att tjejen ska njuta länge innan det går för mig. Att få förtidig utlösning är jobbigt men inte behöver mannen sluta att ge sex för det.
    Tror att det kanske är främst så bland yngre killar. Brukar låta såhär "men jag kan ju inte fortsätta ha sex med en slak snopp". Som om sex = vaginalt samlag. Förmodligen därför många kvinnor aldrig eller sällan får orgasm vid sex =(
  • Anonym

Börja med små beröringar när du går förbi henne....stryk armen om hennes rygg, lite längre ner så det knappt märks....ge slukande blickar.....ge små fräcka komplimanger  när ingen anna hör och skicka lite gulligt småporriga sms....oftast behöver vi kvinnor få uppskattning av små handlingar för att slappna av och sen tända till som f-n....skummt men så kan det va ibland. om ni ser på tv tillsammasn stryk henne bara på armen...gå inte rakt på...å låt det ta lite tid...beröring kan öka

• Anonym

Ja jag vet inte om jag heller skulle ha så mycket lust om jag aldrig fick orgasm och min kille kom på 30 sek varje gång. Ni har nog en del att jobba på.

Svar på tråden Min fru gör mig avtänd