Min fru gör mig avtänd
Anonym (snuskfia) skrev 2011-06-09 20:38:55 följande:
YES! Min förra pojkvän var inte tillräcklig för mej och jag kom aldrig någonsin. Jag visste inte heller hur han skulle göra för jag hade inte tillräckligt erfarenhet, inte han heller. Vems "felet" är spelar ju ingen roll när man är i den siruationen. Det är ju baraännu ett maktspel.... Men sedan träffade jag min nuvarande man och OH GOD vilken skillnad, var så kått att det tjöt i öronen. Han var manlig och lyssnade inte på mitt tjafs som bara egentligen var osäkerhet utan han tog mej när och hur han ville och visade mej hur jag skulle bli tillfredställd och jag fick orgasm efter några v med honom.Mitt råd är att ta henne (du kan ju prova iaf) ta henne som du vill ta henne. Sedan säger du åt henne att ligga still och fan inte röra en jävla fena sedan smeker du hennes nakna kropp (var inte för slapp, men inte tryck) sedan slickar du henne, se till att hon ligger still annars säger du till henne på skarpen..morra gärna lite djupt:)
Slicka henne först mjukt över hela fippan sedan koncentrerar du dej på BARA bara klitoris, rytmiskt och länge. säg åt henne att ligga still.
Sedan tar du för dej såsom du vill. Hon får göra detsamma med dej, uppmmana henne vad du vill.
Du kan ju prova, det kan ju inte bli värre iaf.