Monogamy
Har beställt Monogamy och Kama Sutra spelen. Någon som provat dem? Ska bli så intressant att testa med sambon så fort de kommer.
Har beställt Monogamy och Kama Sutra spelen. Någon som provat dem? Ska bli så intressant att testa med sambon så fort de kommer.
Anonym (A): Stackars dig! Jag tycker att du ska prata med din fru om detta och att det är ett allvarligt problem. Kanske föreslå parterapi och få hjälp att kommunicera med varandra.
Handlar inte om trist. försök du komma på ett upplägg som spelet en kväll. du har inte fantasi till det. det är nåt galet porrigt. intd testat än men snart så.
har man ett trist sexliv kommer det inte ett spel att liva upp det särskilt... kanske bara för tillfället... sen blir det trist igen.
Har man däremot ett livlig sexliv och mycket lust då kommer spelet bara att vara en extra krydd... jag o min partner använde det bara en gång eftersom vi har mkt fantasi o vi gillar att testa olika saker. men jag ser fram emot nästa gång för det var riktigt kul o väääldigt upphetsande!!!!
Ska bli så ballt att spela det. Galna saker. Alkohol är nog bra att ha med i spelet.
Stoppa en jordgubbe i fittan och låt din man äta den ur dig. Typ. Man får inte vara pryd.
En annan är ju att yoghurt är bra för slidans ph värde..använde penisspateln för att stryka på. Eller rör om i glaset med din kuk. Galet. Ska spelas snart.
Blev besviken. För lite kort och för mycket dricka. Ät nåt är vissa rutor och drick är andra. Hamnade nästan bara på dricka hela tiden och det är inte så jälva kul. Tips är att ta kort på de istället. Tjejjen var skitkåt när vi var klara men jag var bara lite halvkåt och besviken. Får spela om det igen kanske.
Jag vet att det är en lite gammal tråd, men tänkte bara säga att jag och sambon skaffade spelet och testade det i helgen. Till en början kändes det lite småkonstlat men det tog sig och till slut hettade det till ordentligt. Så jag kan verkligen rekommendera det! Jag tror det kan passa de flesta par för även om vi normalt pratar och provar en hel del så var detta annorlunda och riktigt kul :)
Men man måste våga. Som min sambo fick nån uppgift och blev som ett barn med en uppgift som var för svår. Avtändande.
Jag förstår att spelets namn lite motsäger detta, men tycker ni att spelet skulle fungera på tre pers eller två par om man anpassar reglerna lite?
Om man är beredd att stoppa jordhubbar i fittan på sin tjej inför de andra två spelarna så visst varför inte
Puffar
Någon som har spelet och kan dela med sig av lite frågor/uppdrag.
Japp ska ge dig några exempel
Man spelar i olika nivåer. Intim, Passionerad och Het. Sen avslutar man med att välja en Fantasi.
Några av korten ser ut sähär:
Intim:
Hennes: Vilket klädesplagg kommer alltid att få dig att tänka på din partner? Och vilket klädesplagg i hans garderob skulle du vilja kasta?
Hans: Första kyssen. Ni ska båda tänka på er första kyss. Tänkte ni på samma?
Hennes: Du nynnar, jag spelar! Vilken sång symboliserar ert förhållande? Är det "Saturday Night's Alright för fighting är det bäst du håller tyst.
Hans: Dom trosorna glömmer jag aldrig...Nej, allvarligt, om du åker bort och ska ta med dig ett plagg som påminner om henne, vad skulle du då välja?
Passionerad:
Hennes: Kul-test. Stå ansikte mot ansikte och killa honom på kulorna, byxorna ska vara på. Hota honom med att du slutar samma ögonblick som han skrattar, tittar bort eller rör en fena. Det här är ett kul-test.
Hans: Utförska armhålor. Har du någonsin försökt kyssa och slicka hennes armhåla? Många killar tycker det är upphetsande, några gillar en hårig andra en rakad. Vad erbjuds dig?
Hennes: Bindande avtal. Din partner har gått med på att leka med en bondagelek. En av er binder och en blir bunden. Vad skulle du be honom göra?
Hans: Om du inte lyckas, pröva igen. Vid de få tillfällen då du komer innan henne, hur hjälper du henne till orgasm? Prata om olika möjligheter.
Het:
Hennes: G-snack. Det är faktiskt sant. Han har också en g-punkt men var? För att hitta den gömda skatten måste du hitta det magiska hålet och börja gräva.Ungefär 2,5 cm upp i rumpen, bakåt mot prostatan, hittar du hans G-grej. Eureka!
Hans: Naturell youghurt är bra för slidans ph-balans. Men hur ska man få in den? Penis-spateln är känd som ett bra redskap.
Hennes: Erbjud honom att stoppa in 2 isbitar i din rosa "kylbox" Låt hon om studera dig i några minuter. Har de inte smält är du inte tillräckligt het och han behöver slicka dig några minuter.
Hans: Boka en plats på ett okänt ställe och låtsas att ni har en affär. På vägen hem kan ni ta en snabbis i baksätet på taxin.
Vassego
Fast man har oftast inte provat att stoppa jordgubbar eller isbitar i fittan eller andra märkliga saker de föreslår =)
Hejsan! Äger ett monogamy spel! Har dock inte testat det ännu. Vad jag har förstått det som så behöver man en hel del grejer till spelet. Det vore guldvärt om någon kunde skriva en "inköpslista". Vill nämligen inte behöva läsa igenom alla frågor innan Tack på förhand